intuition
Medlem
Har en bokning på Hilton via hotels.com. Går visserligen miste om fri frukost (HHG) men bonus på Hotels + kick-back kändes som mer värdefullt. Dessutom sålde Hotels.com alla fares med full återbetalning.
Det lustiga var att jag nu fick ett mail från Hilton (via hotels.com) med texten
Alltså, jag har väl inte bara visat intresse, jag har ju en bokning?!
Kanske det bara är ett kryptiskt sätt att säga att de inte kan ge mig ett tvåbäddsrum (som jag bokat och som nu verkar vara slutsålt på hilton.com) för att de tänker prioritera bokningar gjorda på egen sida?
Eller är det någon grej att hotels.com-bokningar inte är finala?!
Det lustiga var att jag nu fick ett mail från Hilton (via hotels.com) med texten
First of all we would like to thank you for your interest in Hilton Barcelona.
Regarding your upcoming stay at our property, we would like to kindly let you know that your preferences are very important for us and we have noted them in your reservation.
Please, kindly note that we cannot guarantee 100% before check in, as it depends on the availability but please rest assure that we will make all our efforts in trying to meet your requests.
Kind regards,
Reservations Department
Hilton Barcelona
Alltså, jag har väl inte bara visat intresse, jag har ju en bokning?!
Kanske det bara är ett kryptiskt sätt att säga att de inte kan ge mig ett tvåbäddsrum (som jag bokat och som nu verkar vara slutsålt på hilton.com) för att de tänker prioritera bokningar gjorda på egen sida?
Eller är det någon grej att hotels.com-bokningar inte är finala?!