Senaste nytt

Hilton dubbla poäng 1 Sep-31 Dec. Bonus för Diamonds

jumbooze

Medlem
Okey, Tack. Var hamnar de dubbla poängen då? Mina kommande intjänade 60.000 poäng är hotell-spend på 6000 dollar.
De kommer in som 120.000 spenderbara poäng varav 60000 är baspoäng som räknas mot din status.
Du har ingen status hos annan kedja och kan göra en statusmatchning till Guld eller Diamond för då får du mera bonus.
 

nollbit

Medlem
Registreringen fungerade inte för mig, får bara felmeddelandet att "online-registrering inte fungerar för tillfället" och att kontakta support. Enligt support är jag redan reggad på Double Up, så allt är väl grönt då antar jag.
 

Jönsson

Medlem
Registreringen fungerade inte för mig, får bara felmeddelandet att "online-registrering inte fungerar för tillfället" och att kontakta support. Enligt support är jag redan reggad på Double Up, så allt är väl grönt då antar jag.
Det varit lite struligt för mig också, när jag försöker regga via länken. Skrev adressen manuellt och då gick det galant.
X.com/doubleup
 

MartinH

Medlem
De 10000 extra poängen för Diamond för 10 nätter kom innan de sista 2 nätterna ens registrerats (eller rättare sagt, de har nog registrerats, saldot är uppdaterat, men nätterna släpar lite i "points activity").
 
Toppen