Senaste nytt

Hilton Bali resort eller Conrad Bali?

Förstod jag allt rätt i det mail jag fick från hotellet så blir det större renoveringar från 1/4, så är det någon BC:are som har boende inplanerat efter det datumet?
Jag är där i mitten på april. Som jag förstår det kommer då de stora poolerna vara stängda.

Jag checkar in om en vecka. Har bokat ett 'standard-rum' för två pers. Pris ca SEK940.

Förutom 'automat-standard-uppgraderings-formuläret' som kommer direkt efter bokningen, fick jag under förra veckan erbjudande via mail direkt från hotellet om olika uppgraderingar. Efter förfrågan i ett returmail fick jag prislistan. För ett 'lagoon-rum' skulle dom ha USD400+tax per natt. Jag tackade nej.

Var på väg att boka en vända till Bali men nu verkar både Hilton och Conrad bygga om så det gör att jag nu får leta after alternativa destinationer i Augusti.

Ingen uppgradering på Conrad :( . Ska vara här i tio dagar.

Blev precis informerad att solstolarna på stranden kostar SEK250 per dag? Verkar inte vara något höjdarställe direkt...

Blev precis informerad att solstolarna på stranden kostar SEK250 per dag? Verkar inte vara något höjdarställe direkt...
Du får nog på eget initiativ påminna dem om uppgradering, de verkar glömma av det där. Eller vad har du för status?

Är HHD.
Snackar redan med äkta hälften om att vi ska avbryta i förtid och prova något annat...men ska låta det sjunka in först.
Vi ha redan varit på Conrad Maldiverna och Conrad KohSamui och det här verkar så har långt ens vara i närheten...?

Tråkigt! Det är dock helt slutsålt på hotellet.

What? Jag har bokat Conrad i 5 dagar för maj. Sådana saker gör att jag funderar på att flytta min bokning - speciellt eftersom det samtidigt är massa renoveringar där samt att jag hört att västra delen av halvön är trevligare. Är kostnaden per per person eller per sällskap?

Är HHD.
Snackar redan med äkta hälften om att vi ska avbryta i förtid och prova något annat...men ska låta det sjunka in först.
Vi ha redan varit på Conrad Maldiverna och Conrad KohSamui och det här verkar så har långt ens vara i närheten...?

Uppdatera oss gärna hur ni gör och hur ni upplever hotellet i allmänhet, förutom ovan nämnda saker.

Tråkigt! Det är dock helt slutsålt på hotellet.

What? Jag har bokat Conrad i 5 dagar för maj. Sådana saker gör att jag funderar på att flytta min bokning - speciellt eftersom det samtidigt är massa renoveringar där samt att jag hört att västra delen av halvön är trevligare. Är kostnaden per per person eller per sällskap?

Uppdatera oss gärna hur ni gör och hur ni upplever hotellet i allmänhet, förutom ovan nämnda saker.
Dra till Nusa Lembongan och Nusa Penida istället, hört att alla coola åker dit :cool:

Toppen