Ludvig Skalme
Medlem
Blev du uppgraderad?
Ja, till en Resort Suite King Lagoon. Stor altan med matgrupp + 2 solstolar och direktaccess till den stora poolen.
Blev du uppgraderad?
Jag är där i mitten på april. Som jag förstår det kommer då de stora poolerna vara stängda.Förstod jag allt rätt i det mail jag fick från hotellet så blir det större renoveringar från 1/4, så är det någon BC:are som har boende inplanerat efter det datumet?
Du får gärna bekräfta eller dementera dessa antagande.Jag är där i mitten på april. Som jag förstår det kommer då de stora poolerna vara stängda.
Du får nog på eget initiativ påminna dem om uppgradering, de verkar glömma av det där. Eller vad har du för status?Ingen uppgradering på Conrad. Ska vara här i tio dagar.
Blev precis informerad att solstolarna på stranden kostar SEK250 per dag? Verkar inte vara något höjdarställe direkt...
Ingen uppgradering på Conrad. Ska vara här i tio dagar.
Blev precis informerad att solstolarna på stranden kostar SEK250 per dag? Verkar inte vara något höjdarställe direkt...
Är HHD.
Snackar redan med äkta hälften om att vi ska avbryta i förtid och prova något annat...men ska låta det sjunka in först.
Vi ha redan varit på Conrad Maldiverna och Conrad KohSamui och det här verkar så har långt ens vara i närheten...?
Dra till Nusa Lembongan och Nusa Penida istället, hört att alla coola åker ditTråkigt! Det är dock helt slutsålt på hotellet.
What? Jag har bokat Conrad i 5 dagar för maj. Sådana saker gör att jag funderar på att flytta min bokning - speciellt eftersom det samtidigt är massa renoveringar där samt att jag hört att västra delen av halvön är trevligare. Är kostnaden per per person eller per sällskap?
Uppdatera oss gärna hur ni gör och hur ni upplever hotellet i allmänhet, förutom ovan nämnda saker.