Senaste nytt

Hilton 50% rabatt i Japan (25-27 juni)

Man får tacka för bra information, hittade detta forum i veckan och eftersom jag var på väg förbi östra huvudstaden så passar detta finfint. Ang. priserna märkte jag att de gick upp väldigt fort, jag hade "tur" och hann boka till de lite lägre priserna.

Har någon förövrigt ett bra tips på hur man ska bli medlem i hhonours, blir några nätter här...

Man får tacka för bra information, hittade detta forum i veckan och eftersom jag var på väg förbi östra huvudstaden så passar detta finfint. Ang. priserna märkte jag att de gick upp väldigt fort, jag hade "tur" och hann boka till de lite lägre priserna.

Har någon förövrigt ett bra tips på hur man ska bli medlem i hhonours, blir några nätter här...

Finns en massa info i denna tråd för att bli HH Gold på direkten
http://www.businessclass.se/hotell/...-nagra-vistelser-utlaegg-statusmatchning.html
Vet inte om det fungerar fortfarande...

Tack Palmen,

Tyvärr (kollade den tidigare) så gick den ut för några veckor sen. Man kan inte få allt. Jag tänkte mer om någon kan rekommendera mig el. dylikt så att vi bägge får bonus. Annars får jag signa upp som vanlig dödlig.

Tackar för detta! Hade en bokning i ett vanligt rum på Hilton i Tokyo senare denna vecka men har nu säkrat ett King Executive för i princip samma pris och slipper lita på uppgraderingsturen som nybliven HHG. De har även sedan en tid 50% på sviter i Japan men den kampanjen pågår en längre tid så det är ingen panik.

Toppen