Fixed it for you - no charge!SPARA ALLTID alla konversationer till NÄR det skulle bli strul längre fram!
Fixed it for you - no charge!SPARA ALLTID alla konversationer till NÄR det skulle bli strul längre fram!
1. Vill bara varna lite för att kundtjänst i Hilton-chatten vid tillfällen ger olika glädjebesked som i efterhand ibland visar sig inte stämma. Jag blev tex i chatten lovad vissa villkor för fast track till Diamond som senare inte visade sig stämma (de pudlade dock efter obarmhärtig e-post-artilleri till diverse olika instanser)
SPARA ALLTID alla konversationer om det skulle bli strul längre fram!
2. För övrigt; varför regleras inte kostnad/ i pengar/poäng automatiskt i appen för HHD om det nu är så att second guest stays free? :O jag måste se över mina bokningar; fyller alltid i sanningsenligt hur många som ska bo....
Du ska inte boka för två personer om du vill ha en gäst i ditt rum. Gästningen regleras av hotellet och inte vid bokningen. Du kan däremot lägga till ett namn i ”additional guest”, i samband med bokningen, ifall du vill att gästen ska kunna checka in utan att du är närvarande.2. För övrigt; varför regleras inte kostnad/ i pengar/poäng automatiskt i appen för HHD om det nu är så att second guest stays free? :O jag måste se över mina bokningar; fyller alltid i sanningsenligt hur många som ska bo....
Hoppas verkligen det.. Blir dock (poolbars)-rapport om några dagar på om det funkade eller om hotellet börjar gnabba om T&C.. hade definitivt tolkat att det inte varit inkluderat enligt det ni skickade ovan..
Hej,Hoppas verkligen det.. Blir dock (poolbars)-rapport om några dagar på om det funkade eller om hotellet börjar gnabba om T&C.. hade definitivt tolkat att det inte varit inkluderat enligt det ni skickade ovan..
Hej,
Hur blev utfallet, all-inclusive för 2 utan extra kostnader?
Ursäkter ursäkter... Åk nu och töm baren på i Playa del CarmenHittade ett riktigt bra erbjudande i sista minuten ifrån Club Med så vi bokade faktiskt om.
Får bli Hilton nästa gång även om Club Med levererade ..
Ursäkter ursäkter... Åk nu och töm baren på i Playa del Carmen![]()