Senaste nytt

HHonors Gold direkt, utan några vistelser, utlägg eller statusmatchning

"BA Gold, LH Senator, FB Plat, Hyatt Diamond, Intercontinental Royal Ambassador/Prority Club Platinum, Hilton Gold."

Är det motsvarigheten till pokervärldens Royal straight flush????

Även jag har nyttjat tipset i denna tråd och sett till att gå in på guldnivå. Riktigt trevligt.

Vid första bokningen så noterade jag också att man direkt kan lägga in begäran om uppgradering till nästa bättre rumstyp i bokningen och att man där kan se hur mycket extra det skulle kosta att begära svit eller liknande. Har inte sett det hos något annat program jag är med i (rätta mig gärna om jag har fel) och det är en klar fördel jämfört med att vid incheckningen begära upgrade eller på annat sätt påpeka att man är statusmedlem...

Hmm, jag fick visserligen erbjudande om att uppgradera till en svit för poäng, men något annat såg jag inte. Var det uppgradering med poäng du avsåg eller fick du andra alternativ?

Nu har jag bott 6 nätter på Hilton sedan jag gjorde min upgrade till gold, skall bli intressant och så fall man får det extra 40,000 poängen som det skrev om när man signa upp sig. (fall man gjorde 4 nätter inom X tid, jag har ju svensk visa infinite!) För övrigt har jag blivit uppmärksammad på båda hilton hotellen som gett god service och hjälp mig med frukost, internet och upgrades! Riktigt bra ....

Hmm, jag fick visserligen erbjudande om att uppgradera till en svit för poäng, men något annat såg jag inte. Var det uppgradering med poäng du avsåg eller fick du andra alternativ?

Det kanske beror på beläggningen på hotellet och vilka rumstyper som finns, men i listan över upgrade options fanns först ett alternativ för noll poäng/noll kronor (typ business-rum). Svit fanns också, men där fick man lägga till points/cash.

Jag hade inte fått mitt guldkort än men checkade precis in på Hilton CPH Airport och blev på en gång uppgraderad till Executive Floor bara genom att uppge mitt medlemsnummer. Jag hade dessutom bokat rummet via en riktig low price site, alltså inte via Hilton, så detta fungerade verkligen bra. Tack för tipset!

Kollegan testade precis med den nya koden som distruberats här, men det fungerade inte.

han har angett en Australiensk adress, men det går inte att ta bort den gammla svenska. kan det vara därför?
Den australienska han angett är satt som preferred.

/A

Kollegan testade precis med den nya koden som distruberats här, men det fungerade inte.

han har angett en Australiensk adress, men det går inte att ta bort den gammla svenska. kan det vara därför?
Den australienska han angett är satt som preferred.

/A

Han ska inte lägga till eller ta bort någon adress, enbart uppdatera den befintliga till "Australien" och Area Pacific (AP). Spara och prova koden igen.

Toppen