Hej!
Är det någon som vet hur man säger upp ett gammalt medlemskap i HHonors? (Vill bara ha mitt nya).
Jag hittar ingen "säg upp medlemskap" eller liknande när jag är inloggad.
Tack på förhand!
Det är nog bara att dra iväg ett mail till dem, har fungerat för mig med andra program.Hej!
Är det någon som vet hur man säger upp ett gammalt medlemskap i HHonors? (Vill bara ha mitt nya).
Jag hittar ingen "säg upp medlemskap" eller liknande när jag är inloggad.
Tack på förhand!
Jaa! Nu fungerar det för mig med. Tack!
En relaterad fråga: om jag bor i ett rum som jag inte själv har bokat, kan jag registrera det på mitt konto eller måste det vara personen som bokade rummet som har ett HHonors-konto för att få poäng/förmåner?
Ska förtydliga lite: Ska bo med en kompis på Hampton Inn. Bokningen är gjord i kompisens namn genom tredjeparts-sajt, så någon tillgodoräkning av poäng lär jag ändå inte kunna räkna med. Jag vill alltså bara kunna dra nytta av mitt guldmedlemskap för ev uppgradering och andra perks. Behöver kompisen också registrera sig som guld?Det beror normalt sätt vem som betalar och i vems namn kvitto står.
Ska förtydliga lite: Ska bo med en kompis på Hampton Inn. Bokningen är gjord i kompisens namn genom tredjeparts-sajt, så någon tillgodoräkning av poäng lär jag ändå inte kunna räkna med. Jag vill alltså bara kunna dra nytta av mitt guldmedlemskap för ev uppgradering och andra perks. Behöver kompisen också registrera sig som guld?![]()