Senaste nytt

HHonors Gold direkt, utan några vistelser, utlägg eller statusmatchning

Får man fråga på vilka hotell du bruka stanna, som inte har gett dig uppgradering?

Doubletree Ronald Reagan National Airport, Hilton St Louis Airport och Hilton St Louis blev vi inte uppgraderade, fanns inget annat rum sa de vid alla tillfällen. Blev uppgraderad till ett familjerum i Double Tree San Diego i alla fall. Ska om några veckor bo på Double tree i Amsterdam, hoppas på uppgradering då! Någon som har tips för att lyckas bli uppgraderad? Jag bokar alltid via hotels.se

Doubletree Ronald Reagan National Airport, Hilton St Louis Airport och Hilton St Louis blev vi inte uppgraderade, fanns inget annat rum sa de vid alla tillfällen. Blev uppgraderad till ett familjerum i Double Tree San Diego i alla fall. Ska om några veckor bo på Double tree i Amsterdam, hoppas på uppgradering då! Någon som har tips för att lyckas bli uppgraderad? Jag bokar alltid via hotels.se

Ja, de där flygplatshotellen i USA med en massa statusgäster kan nog vara svåra. Om du bokar från tredjepart, som hotels.se, gäller dock din status inte och uppgradering måste du nog då se långt efter. Boka istället direkt från Hilton, om du inte hittar väldigt mycket billigare annanstans.

Om du bokar från tredjepart, som hotels.se, gäller dock din status inte och uppgradering måste du nog då se långt efter. Boka istället direkt från Hilton, om du inte hittar väldigt mycket billigare annanstans.

Inte? :confused: Jag har i alla fall alltid fått gratis frukost och internet. Och som sagt i tillägg till detta blivit uppgraderad i San Diego. Alltid bokat via hotels.se. Enda skillnaden att boka via hotels.se och hilton.com som jag vet om är att man inte får bonuspoängen på sitt Hilton-konto vid bokning på hotels.se.

Inte? :confused: Jag har i alla fall alltid fått gratis frukost och internet. Och som sagt i tillägg till detta blivit uppgraderad i San Diego. Alltid bokat via hotels.se. Enda skillnaden att boka via hotels.se och hilton.com som jag vet om är att man inte får bonuspoängen på sitt Hilton-konto vid bokning på hotels.se.

Ja, så är det tyvärr. Dock är det så att de som jobbar på hotellen inte alltid kan alla regler, och det är nog därför du har fått några av dina statusförmåner. Uppgraderingar kan alla få här och där, men har du guldstatus och bokat på rätt sätt har du rätt till uppgradering om rum finns tillgängligt.

Gick ju smidigt det där.
Bockar och bugar för tipset - Kanske man kan boka in lite Munchen hos Hilton igen

Jag själv har haft mycket nytta av kortet, främst till gratis frukost, nästan aldrig blivit uppgraderad.

Nu i helgen blev jag uppgraderad till Deluxe rum med gratis minibar på Doubletree Amsterdam Centralstation! :) Lyckan var total när jag såg att kylen var full med Heineken! :cool:

Har nätan 100% lycka på uppgraderingar, där det inte har gått är på enklare hotell i kedjan och där de ibland helt enkelt inte har några lediga bättre rum.

Toppen