Senaste nytt

Hertz Valentine’s Day 2025

pswe

Medlem
Kort och inte särskilt generös kampanj, men alltid något.

Hertz+Alla Hjärtans dag=Poäng²​

Kärlek ligger i luften – varför är inte du det? Planera din romantiska semester med SAS och Hertz för dubbla EuroBonus och Nivåpoäng.*

• Hyr 1 – 6 dagar: Tjäna 2000 EuroBonus-poäng + 1000 Nivåpoäng
  • Hyr 7 – 27 dagar: Tjäna 3000 EuroBonus-poäng + 1500 Nivåpoäng
  • Hyr 28+ dagar: Tjäna 5000 EuroBonus-poäng + 2500 Nivåpoäng
Du kan använda dina extra EuroBonus-poäng för en resa med SAS samtidigt som du tjänar Nivåpoäng för att förbättra din EuroBonus-nivå. Oavsett om du reser i affärer eller på fritiden gäller erbjudandet för alla hyrbilar, inklusive elbilar.

Boka senast 15 februari 2026. Erbjudandet gäller för hyror fram till 30 maj 2026. Villkor gäller.

Finns det någon specifik kampanjkod för detta erbjudande, som man kan knappa in hos Hertz?

Som vanligt är det något som inte fungerar när man vill använda SAS egna tjänster (i mitt fall finns det inga bilar tillgängliga, men bara när jag är inloggad med mitt Eurobonusnummer).

Finns det någon specifik kampanjkod för detta erbjudande, som man kan knappa in hos Hertz?

Som vanligt är det något som inte fungerar när man vill använda SAS egna tjänster (i mitt fall finns det inga bilar tillgängliga, men bara när jag är inloggad med mitt Eurobonusnummer).
Vet inte om den känner av om du måste bokat via SAS-portalen, men testa. Mina bokningar står som cdp-diamond och PC 212051.

• Gilla
Reactions: L.S
En sak till… Att betala direkt går inte heller (tycks vara ett kampanjvillkor), men brukar Hertz vilja ha någon deposition vid sidan av kostnaden vid uthämtning? Kan bli problem för mig i så fall, då min kredit sannolikt kommer att ligga nära taket vid det tillfället.

I princip alltid. Har nog aldrig varit med om att jag inte betalat en deposition.

Så se till att ha extra utrymme (betala in extra).

Misstänkte att det skulle vara så, men hur mycket extra bör man räkna med (gissar att det är nå’n procentsats baserad på nå’nting )?

Sedan är det värdefullt att veta hur länge de håller depositionen inne, då den sannolikt kommer att hamna på månadsfakturan från Amex.

Misstänkte att det skulle vara så, men hur mycket extra bör man räkna med (gissar att det är nå’n procentsats baserad på nå’nting )?

Sedan är det värdefullt att veta hur länge de håller depositionen inne, då den sannolikt kommer att hamna på månadsfakturan från Amex.
Storleken varierar med geografi.
Min bild är att det inte kommer på fakturan utan endast ligger reserverat fram tills några dagar efter returen.

Storleken varierar med geografi.
Min bild är att det inte kommer på fakturan utan endast ligger reserverat fram tills några dagar efter returen.
Exakt. Har aldrig realiserats på fakturan. För mina hyror varierar deposit mycket, ingen fast procentsats. Många gånger betalar jag mer än 100% av hyran som totalsumma inklusive deposition (hyr alltid utan extra försäkring från uthyraren).

• Gilla
Reactions: L.S
Toppen