Senaste nytt

Hertz President's Circle frågor och funderingar

mrestes

Medlem
Undrar om någon vet hur President Circle fungerar i Sverige. Som jag tolkar det på Hertzs hemsida får man uppgradering endast på Arlanda och Landvetter. Jag ska hyra från deras kontor i Uppsala. Har jag verkligen noll chans på uppgradering då?
Det är också riktigt konstiga priser. Priset om erbjuds för Full Size är lägre än den för Standard. Supply and Demand?
 
Undrar om någon vet hur President Circle fungerar i Sverige. Som jag tolkar det på Hertzs hemsida får man uppgradering endast på Arlanda och Landvetter. Jag ska hyra från deras kontor i Uppsala. Har jag verkligen noll chans på uppgradering då?
Det är också riktigt konstiga priser. Priset om erbjuds för Full Size är lägre än den för Standard. Supply and Demand?
Jag har blivit uppgraderad från XC40 till XC60 i Nacka (Stockholm) så att det bara gäller Arlanda och Landvetter är nog inte hugget i sten. Flika in att du är PC så är de nog tillmötesgående om du är lite trevlig. Det borde ligga i deras intresse att ha en nöjd återkommande kund och kanske även PC-kund nästa år också.
 
Toppen