Senaste nytt

Hertz-kampanj 5000 / 8000 Eurobonuspoäng, boka senast 31/12-18 hyr senast 3/4-19

Vindpilen

Medlem
I övrigt väldigt märkliga priser på Hertz. Hittade en Mercedes E-klass för 1000kr för 3 dagar och en Fiat 500 för 1400kr i Italien.
 

Homer

Medlem
  • Alla sökningar där bilen returneras 1-3 dagar tidigare gav felmeddelandet att alla bilar var "slutsålda". Uppenbarligen fel då samma bilar inte är slutsålda för en längre bokning!
  • !
Kan ha sin förklaring eftersom du skrev över jul, de kanske inte vill släppa bilar för kortidshyror


Jag hoppas verkligen SAS väljer att sammarbeta med Sixt istället för Hertz (eller AVIS) nästa gång!

De gör de sedan länge,
jag kan fö inte påminna mig att Sixt någonsin haft något riktigt bra poängerbjudande med någon enda partner (som intresserat mig)
 

andersson.j

Medlem
Kan ha sin förklaring eftersom du skrev över jul, de kanske inte vill släppa bilar för kortidshyror
Förmodligen något sådant som ligger bakom. Synd bara att felmeddelandet inte är bättre formulerat. Med nuvarande formulering skulle de flesta antagligen ge upp sökandet, inte testa några dagar längre.

De gör de sedan länge,
jag kan fö inte påminna mig att Sixt någonsin haft något riktigt bra poängerbjudande med någon enda partner (som intresserat mig)
Tyvärr är de 500 EBp som jag fått för mina Sixthyror i storleksordning med vad en flygbuss eller mindre onlineshopping genererar.
 
Toppen