Christiansson
Medlem
Tyvärr tror jag att det är 20 spänn milen. Men är det en bränsletörstig bil är det ju inte så farligt.
OopsBara så att ingen missar det: det är 2:- per km.
Edit: Tvåa på bollen.
Tyvärr tror jag att det är 20 spänn milen. Men är det en bränsletörstig bil är det ju inte så farligt.
OopsBara så att ingen missar det: det är 2:- per km.
Edit: Tvåa på bollen.
Uppdatering!
Hertz hörde aldrig av sig, så jag ringde upp själv. De säger att jag själv har avbokat bilen, vilket jag inte har gjort, de kan heller inte erbjuda någon annan bil eftersom alla andra är uthyrda. Påstår dessutom att de har mailat mig i morse, honsa att hon hade mailat min e-post, men jag har inte fått något mail, inte i skräpkorgen heller. Jag står alltså utan bil, med en vecka kvar. Tack och hej Hertz!
Maila guldsupporten och se om de kan göra något. goldservice@hertz.se
Heter i Hertz hemland, USA, inget mindre än ”Manager’s Choice”. Det blir ju spännande att se vad managern har fixat fram åt dig!!!”mystery vehicle”
Ja, man får ju hoppas att dom står för sitt ord och managern om inte annat (i värsta fall) hyr in en krockskadad Prius från Rent-a-wreck åt dig.Uppdatering!
stationen ringde upp igår igen och sa ”jag får försöka fixa en bil till dig”, vet inte om det beror på att jag mailade adressen ovan eller för att min sambo satt en halvtimme med kundtjänst i telefon.
sen fick jag en länk till min e-post där jag skulle bekräfta en bokning för ”mystery vehicle”, men den syns inte när jag loggar in. Hon sa också att alla våra bilar är uthyrda så jag vet inte vilken bil du kan få. Så vi får se om det finns någon bil på tisdag. Har ju inte fått någon bekräftelse på att jag bekräftat, eller ett riktigt bokningsnummer.