Double Trouble skrev:Efter att inte ha fått en enda uppgradering som President's Circle (3 hyror i Stockholm) läste jag villkoren eftersom jag ville ha kött på benen innan jag börjar bråka vid nästa hyra. Jag upptäckte då till min förvåning att i Europa har man bara garanterad uppgradering om man hyr på flygplatskontor.Nästan poänglöst att vara President's Circle i Sverige känns det som?
https://www.hertz.se/rentacar/emember/join/overview.do?learnMore=presidentsCircleGaranterad biluppgradering en klassGaranterad biluppgradering en klass är tillgängligt vid bokning minst 48 timmar i förväg. Biluppgradering en klass erbjuds vid deltagande Hertz-anläggningar i USA, Kanada, Namibia, Sydafrika
och deltagande flygplatsanläggningar i Europa(Bryssel, Berlin, Düsseldorf, Frankfurt, Hamburg, München, Stuttgart, Helsingfors, Uleåborg, Rovaniemi, Åbo, Paris Orly Paris Charles de Gaulle, Marseille, Nice, Toulouse, Lyon, Bordeaux, Aten, London Heathrow, Gatwick i London, Manchester, Edinburgh, Birmingham, Dublin, Milano Linate, Milano Malpensa, Rom Fiumicino, Amsterdam, Wien, Lissabon, Madrid, Barcelona, Stockholm, Göteborg, Genève och Zürich)
med en bokning 48 timmar i förväg.Högsta uppgraderingen är till en bil i Full Size-klassen med som minimum en reservation av en bil i Compact-klassen. För 4-dörrars Compact-bilar, är den maximala uppgraderingen till en 4-dörrars bil i Full Size-klassen. Uppgradering kan bara garanteras till nästa bilklass. Detta utesluter specialmodeller såsom minibussar och stadsjeepar samt Hertz Collections-fordon. Uppgraderingar gäller inte för hyresperioder längre än 30 dagar.Klicka för att utvidga...