Senaste nytt

Hertz Florida tullar?

Jag har använt hotellets adress och telefonnummer [men givetvis min egen emai] när jag registrerade mitt Sunpass en gång i tiden [frekvent Florida resenär fram tills Covid], sunpass/kontotfungerar fortfarande då mitt konto är aktivt och jag kan logga in, fylla på credits samt kommer åt alla gamla transaktioner.

Nu är min datapunkt inte dagsfärsk, men prova med hotellets adress och telefonnummer.
Tack för tipset.
Problemet är att jag inte ens kommer till det steget.

För att sätta upp ett konto hos Sunpass så ska man ange Transponder ID och Zip Code.
När jag anger dessa uppgifter så får jag felmeddelande "We were unable to verify the data you entered, please try again." :rolleyes:
 
Tack för tipset.
Problemet är att jag inte ens kommer till det steget.

För att sätta upp ett konto hos Sunpass så ska man ange Transponder ID och Zip Code.
När jag anger dessa uppgifter så får jag felmeddelande "We were unable to verify the data you entered, please try again." :rolleyes:
Anger du hotellets zip code?
 
Jag var i kontakt med kundtjänst då jag ville köra toll by plate och hade liknande fråga. Fick det aldrig att funka så körde via biluthyraren. Vad försumbar kostnad att låta dom ta allt.

Thank you for contacting the SunPass Customer Service Center. To activate a new transponder you may log into the SunPass website at www.SunPass.com. Choose the tab "ACTIVATE A TRANSPONDER". You will then be asked "Do you have a SunPass account?". You can select the option suitable for you. Please be advised you will need the following information: Vehicle and License Plate Information. If you need further assistance, please contact the SunPassCustomer Service Center at 1-888-865-5352 Monday through Friday 7:00 am-7:00 pm.
 
Toppen