Får också samma felmeddelande!
Har nu mailat reservation@hertz.se och frågat om de kan undersöka saken.
Tack för ditt mail!
Vi ber dig vänligen ringa vår bokningscentral för hjälp med denna bokning.
Oss når du på +46(0)771 211 212. Vi finns tillgängliga på telefon måndag till fredag 08.00-18.00.
Ja, jag vet inte helt vad han menade med det! Ser nu att kombinationerna av CPD och PC koder är desamma även på de norska och danska kampanjsidorna. Nu gjorde han bokningen åt mig per telefon med den något annorlunda CDP-koden. Så jag hoppas verkligen att poängen kommer in utan att jag behöver efterregistrera och eventuellt argumentera att det var på deras egen inrådan som en något annorlunda kombination användes.Norska bokningar? skulle det vara för norrmän eller för hyra i Norge oavsett vilket får man detta meddelande.
Vilkårene for kombinasjonen av rabattkupongen - og priskoden - har ikke blitt oppfylt.
736686 är f.ö. den kod som de oftast använt vid SAS kampanjer ibland 736685.
Att använda en annan rabattkod än den som står i villkoren kan ju innebära problem om man måste
jag saknade poäng - suck.
Det står kod CDP 736685 och det fungerar.Att använda en annan rabattkod än den som står i villkoren kan ju innebära problem om man måste
jag saknade poäng - suck.
Hertz SpesialtilbudEnjoy a sunny drive with up to 3,000 SAS EuroBonus extra points!
Are you looking for some sunshine? Planning a trip to the south or a hideway at a sunny place abroad? With Hertz you enjoy a special gift this year with up to 3,000 EuroBonus Extra points. Of course you can rent from all our locations all around the world.
To earn your EuroBonus Extra points, book by 31 December 2017 for a minimum of one day and complete your rental by 11th February, 2018.
Remember, all rates include theft & damage cover; and no hidden fees. On selected Collections ranges, you get a Make & Model Guarantee, too.
The only thing to do is to quote your EuroBonus member number, the discount code CDP 736685 and the promotion code PC 204114 at timeof booking.
De har ändrat, nu står det ...5 även på de svenska och norska sidorna.
Det enda du behöver göra är att uppge ditt EuroBonus medlemsnummer,
rabattkoden CDP 736685 och kampanjkoden PC 204114 vid bokningstillfället
Det eneste du må gjøre er å oppgi ditt EuroBonus medlemsnummer, rabattkoden
CDP 736685 og promotion koden PC 204114 når du gjør din bestilling.