Senaste nytt

Hej då Amex Platinum...

Jag hör av du säger men i min värld måste ha dra gränsen någonstans för kostnader för kort och för mig räcker det med ett Elite kort. Jag märker ingen som helst skillnad mot att ha Elite jämfört med Plat. mer än att jag inte har PP längre ...(som jag kanske nyttjade 1-2 gånger per år)

Indirekt betalar man 6,000kr för PP och att bli guld i SPG ... billigare att köpa det dyrare rummen direkt det gånger man bor SPG för bor man där ofta får man ju SPG Gold ändå och PP kan du få genom handelsbanken Plat för 500kr.

SPG är väl kanske inte främsta skälet till att ha Platinum, men Le Club Platinum har varit mycket användbart. Den stora fördelen är ju också att man får två Platinum och två PP plus allt annat som ingår. Idag fick t ex 4 vip-biljetter till Stockholm Open - det uppskattar jag.

......och PP kan du få genom handelsbanken Plat för 500kr.

Nyfiken som jag blev så kollade jag upp och det står så här:
" Med Handelsbanken Platinum får du ett nätverk av tjänster som underlättar både i vardagen och på resande fot. Årsavgift: 1 900 kr."

Hur får du det för 500kr? Kanske finns en egen tråd för det (har ej kollat.

SPG är väl kanske inte främsta skälet till att ha Platinum, men Le Club Platinum har varit mycket användbart. Den stora fördelen är ju också att man får två Platinum och två PP plus allt annat som ingår. Idag fick t ex 4 vip-biljetter till Stockholm Open - det uppskattar jag.

Accor Platinum får alla med internet! Fick du VIP biljetterna eller fick du köpa dem?

Nyfiken som jag blev så kollade jag upp och det står så här:
" Med Handelsbanken Platinum får du ett nätverk av tjänster som underlättar både i vardagen och på resande fot. Årsavgift: 1 900 kr."

Hur får du det för 500kr? Kanske finns en egen tråd för det (har ej kollat.

Är du bra kund i banken får man deras "kompispris" ....

Även om Stefan62 troligtvis skulle kunna göra detta out of his head via ett snabbt litet PM till mig så hade det varit trevligt med någon form för kalkylator på hur man tjänar in den här årsavgiften. Så där som mobiloperatörerna har för att visa det bästa abonnemanget för just dig.

Man knackar in lite ungefärliga saker typ 1v bilhyra med Hertz i USA. 5st loungebesök per år. xx% rabatt på x. Vips så har jag det svart på vitt om det är värt att förlänga ett år till när det är dags i januari 2016. :)

• Gilla
Reactions: Pho
.... Det enda jag fått av Amex är fakturor ...

Mysko - jag får lite då och då erbjudan den om biljetter till prylar från AmEx trots att jag bara har Elite. De kanske har listat ut att jag inte är intresserad och att det därför är 100% safe att skicka dessa erbjudanden till mig. :)

Alla Platinuminnehavare fick väl erbjudande om AW + biljetter på mailen? Iaf jag och de vänner jag känner med Platinumkort. Kom här om dagen.

Vi önskar dig som Platinum-medlem hjärtligt välkommen till After Work på If Stockholm Open, onsdagen den 21 oktober 2015.

American Express är från och med 2014 stolta sponsorer till legendariska If Stockholm Open. Vi ser fram emot att få bidra till en lysande tennisfest och vill nu hälsa dig välkommen till en After Work i Kungliga Tennishallen. Vi kan bland andra se 12-rankade Richard Gasquet som nådde semifinal i årets Wimbledon och 17-rankade Grigor Dimitrov som spelade final i If Stockholm Open 2014.

Du hämtar ditt VIP-pass till After Work samt matchbiljetter i entrén till Sponsor Village och går sedan in till Sponsor Village, där en härlig buffé med vin från Operakällaren väntar. Efter minglet går vi till Centercourten och får möjlighet att se två matcher. Denna kväll spelas kvällsmatcher kl. 18.30 och kl. 20.15. Eventet slutar efter andra matchen.

Toppen