Senaste nytt

Heads up: The BusinessClass.se forum is moving!

jonten

Medlem
Jag kör Chrome på dator och mobil, finns dock ingen adblocker till Chrome mobile. Jag drog ner Firefox och adblocker, enda siten jag kör i Firefox är denna. Ingen reklam. Lagt genväg rätt till forumet. Funkar kanon.
 
Vem tog beslutet att införa den djävla annonsgardinbannern? Till vilken vinst? Vad skulle det kosta per månad att slippa helvetet? Håller på att bli tokig eftersom denna sajt är en favorit. Nu kommer jag på mig själv att låta bli att gå in.
Någon som inte riktigt bryr sig om forumet?

Om man använder inlägg i kategorin ”övrigt” som en mätare hur forumet mår så ser det inte bra ut. För några år sedan så var det daglig aktivitet där inne, om stort och smått. Nu kan det gå flera dagar mellan inläggen i den kategorin. Varför jag tycker det är en bra mätare? I andra trådar kommer det ofta ny medlemmar som vill ha hjälp med att hitta en bonusresa eller fråga varför man inte kan boka med EuroBonus.

Är väl tråkigt men sant att forumet är på väg att självdö, men jag kommer sitta jämte och hålla handen fram till det bittra slutet.
 
Toppen