Senaste nytt

HEADS UP: Amex 2-4-1 voucher som går ut 2023

JNH

Medlem
5 minuters kö nu.
De två senaste jag pratat med har sagt att det kommer gå att återaktivera/förlänga voucher som gått ut med tre månader om man ringer till kundtjänsten, det skulle gå att göra från och med måndag. Dock vet jag inte om jag törs låta den gå ut...
 

palmen

Moderator
5 minuters kö nu.
De två senaste jag pratat med har sagt att det kommer gå att återaktivera/förlänga voucher som gått ut med tre månader om man ringer till kundtjänsten, det skulle gå att göra från och med måndag. Dock vet jag inte om jag törs låta den gå ut...
Om det stämmer, varför går inte SAS ut med det i god tid i förväg så slipper man paniken nu och behöver inte ha personal som jobbar extra i mellandagarna mm.

Visserligen skjuts bara problemet framåt, men jul/nyår är hektiskt som det är.
 

JacobGBG

Medlem
5 minuters kö nu.
De två senaste jag pratat med har sagt att det kommer gå att återaktivera/förlänga voucher som gått ut med tre månader om man ringer till kundtjänsten, det skulle gå att göra från och med måndag. Dock vet jag inte om jag törs låta den gå ut...

Positivt besked förstås men hur motiverar SAS det? Vill dom att man ska utarma sitt poänginnehav?
 

Brandten

Medlem
Om det stämmer, varför går inte SAS ut med det i god tid i förväg så slipper man paniken nu och behöver inte ha personal som jobbar extra i mellandagarna mm.

Visserligen skjuts bara problemet framåt, men jul/nyår är hektiskt som det är.
Ja lite konstigt...
Hoppas också att de som bokat ekonomi i sista sekund kan använda utökade möjligheten att ändra till business.
 

Fredah

Medlem
Om det stämmer, varför går inte SAS ut med det i god tid i förväg så slipper man paniken nu och behöver inte ha personal som jobbar extra i mellandagarna mm.

Visserligen skjuts bara problemet framåt, men jul/nyår är hektiskt som det är.
Här kom den:
IMG_4366.jpeg
 
Toppen