simon_says91
Medlem
Gissar dom har skruvat upp bemanningen, förmånga klagomål tidigare år säkertInga telefonköer!
Vad har du bokat då?
Gissar dom har skruvat upp bemanningen, förmånga klagomål tidigare år säkertInga telefonköer!
Ringde två gånger i förmiddags och det var inga köer då heller.Inga telefonköer!
Är vi säkra på dessa tider?Ringde två gånger i förmiddags och det var inga köer då heller.
Agenten meddelade att de har öppet 7-17 imorgon och 7-18 på söndag.
ExaktNu får vi alla solidariskt se till att ringa in och boka något, så att inte SAS får för sig att den extra bemanningen var onödig och stryper det till nästa år ;-)
Är vi säkra på dessa tider?![]()
Vi hoppas det stämmer för efter 20 min med mycket trevlig agent så kopplades samtalet ner av någon anledning kl1702.Det var vad han sa i alla fall. Säker kan man aldrig vara.![]()
Med tanke på hur få gånger jag faktiskt ringer in och bokar är det märkligt ofta som samtalet bryts när man ska "vänta lite". Jag har därför börjat fråga om de ringer upp mig om samtalet bryts, vilket de alltid säger att de gör, sedan dess har det dock aldrig brutits..Vi hoppas det stämmer för efter 20 min med mycket trevlig agent så kopplades samtalet ner av någon anledning kl1702.![]()