Senaste nytt

HEADS UP: Amex 2-4-1 voucher som går ut 2023

Jag "vaskade" min ena voucher som går ut vid årsskiftet på en vanlig Europaresa och tänkte ev ta ut den andra i mellandagarna ifrån Sydostasien till något land där som finns plats i business.

anågon som vet obur man kollar utgångsdatum på vouchern amex online ?
Det finns nog flera vägar men enklast är nog att öppna SAS-appen, klicka på menyn nere till höger och välja ”Wallet” och därefter ”EB cards vouchers”

1702582573030.png

Märklig sak som hände mig precis.
Jag provade boka SIN-BKK i mellandagarna på SAS-hemsida (2-4-1) med flighter som var öppna (vilket var få).
När jag valt flights kom det upp ett felmeddelande att det var fel pris...jag provade också utan 2-4-1 med samma felmeddelande.
För skoj skull testade jag SAS-appen och där kom upp flera andra flights och det fungerade utmärkt att boka med 2-4-1.
Känns märkligt att det är olika resultat på hemsida och app. :confused:

Märklig sak som hände mig precis.
Jag provade boka SIN-BKK i mellandagarna på SAS-hemsida (2-4-1) med flighter som var öppna (vilket var få).
När jag valt flights kom det upp ett felmeddelande att det var fel pris...jag provade också utan 2-4-1 med samma felmeddelande.
För skoj skull testade jag SAS-appen och där kom upp flera andra flights och det fungerade utmärkt att boka med 2-4-1.
Känns märkligt att det är olika resultat på hemsida och app. :confused:

Något vi kunnat konstatera under 2023 på detta forum är att SAS app developers är ett väldigt dedikerat, vaket och lyhört gäng. De har interagerat med många här på Businessclass forumet för att söka feedback och diskussion. Med detta som bakgrund skulle det inte förvåna mig alls om SAS appen är bättre kodad för att interagera med den underliggande logik som klargör tillgänglighet på SAS awards.

Något vi kunnat konstatera under 2023 på detta forum är att SAS app developers är ett väldigt dedikerat, vaket och lyhört gäng. De har interagerat med många här på Businessclass forumet för att söka feedback och diskussion. Med detta som bakgrund skulle det inte förvåna mig alls om SAS appen är bättre kodad för att interagera med den underliggande logik som klargör tillgänglighet på SAS awards.
Precis, lite så känns det som. :)

Toppen