Senaste nytt

Har SAS slutat med leksaker till barn ombord på flygen?

Bryant

Medlem
Jag ställde frågan om leksaker på SAS eventet i Stockholm.

De har slutat att dela ut leksaker men tydligen fanns det en stor batch i ett förråd (ungefär så) någonstans, dessa leksaker delas ut till de är slut. Det finns alltså inte på varje flight.
 

Kris

Medlem
Lyckan är total! Fingerdocka till lillkillen och mjukispanda till dottern CPH-TXL idag. Dessutom flight on time med relativt snabb bagageutlämning vid A-gate. Det går bra nu...
 

Bryant

Medlem
Idag flyger vi Lufthansa och detta levererades till min 5-åring mellan ARN-FRA. En flight kvar idag.

6c192eb09d46236176995a6bd890e755.jpg
 

Kris

Medlem
Idag flyger vi Lufthansa och detta levererades till min 5-åring mellan ARN-FRA. En flight kvar idag.

6c192eb09d46236176995a6bd890e755.jpg
Gjorde två hopp med Lufthansa idag. Min 4åring har nu ytterligare två pysselset, två legoset och en nalle från LH lounge. Så ja, SAS ligger helt klart steget efter. Sen kan man ju såklart ställa sig frågan hur många färgpennor och nallar ett barn behöver... :)

IMG_20181115_091142.jpg
 

Bryant

Medlem
Gjorde två hopp med Lufthansa idag. Min 4åring har nu ytterligare två pysselset, två legoset och en nalle från LH lounge. Så ja, SAS ligger helt klart steget efter. Sen kan man ju såklart ställa sig frågan hur många färgpennor och nallar ett barn behöver... :)

Visa bifogad bild 81605

Vi hade också två hopp. I loungen blev det fyra leksaker och på flight nr 2 blev det ytterligare två :).
 

JohnR

Medlem
Gjorde två hopp med Lufthansa idag. Min 4åring har nu ytterligare två pysselset, två legoset och en nalle från LH lounge. Så ja, SAS ligger helt klart steget efter. Sen kan man ju såklart ställa sig frågan hur många färgpennor och nallar ett barn behöver... :)

Visa bifogad bild 81605
Generöst. LH är verkligen rätt om man flyger med barn, speciellt om man reser i ekonomi så tycker jag de utklassar sas
 
Toppen