Olle K
Medlem
Vi flög Malmö-Malaga nyligen, men fick ingen leksak.Memoryspel delades ut till barnen mellan Malaga och Oslo, trevligt med lite spel för att fördriva tiden.
Vi flög Malmö-Malaga nyligen, men fick ingen leksak.Memoryspel delades ut till barnen mellan Malaga och Oslo, trevligt med lite spel för att fördriva tiden.
Idag flyger vi Lufthansa och detta levererades till min 5-åring mellan ARN-FRA. En flight kvar idag.
![]()
Gjorde två hopp med Lufthansa idag. Min 4åring har nu ytterligare två pysselset, två legoset och en nalle från LH lounge. Så ja, SAS ligger helt klart steget efter. Sen kan man ju såklart ställa sig frågan hur många färgpennor och nallar ett barn behöver...Idag flyger vi Lufthansa och detta levererades till min 5-åring mellan ARN-FRA. En flight kvar idag.
![]()
Gjorde två hopp med Lufthansa idag. Min 4åring har nu ytterligare två pysselset, två legoset och en nalle från LH lounge. Så ja, SAS ligger helt klart steget efter. Sen kan man ju såklart ställa sig frågan hur många färgpennor och nallar ett barn behöver...
Visa bifogad bild 81605
Kanske tur att sas slutat med leksaker. Annars hade man fått bygga nytt förråd eller nått.Vi hade också två hopp. I loungen blev det fyra leksaker och på flight nr 2 blev det ytterligare två.
Generöst. LH är verkligen rätt om man flyger med barn, speciellt om man reser i ekonomi så tycker jag de utklassar sasGjorde två hopp med Lufthansa idag. Min 4åring har nu ytterligare två pysselset, två legoset och en nalle från LH lounge. Så ja, SAS ligger helt klart steget efter. Sen kan man ju såklart ställa sig frågan hur många färgpennor och nallar ett barn behöver...
Visa bifogad bild 81605