Senaste nytt

Har SAS slutat med leksaker till barn ombord på flygen?

DrKlas

Medlem
Mina barn har under 2015-2016 bara fått leksaker på sträckorna Arlanda-Göteborg och Köpenhamn-Göteborg vilket innebär att om det blir en leksak blir det på sista sträckan. Inget på långflygningarna i business eller på plus inom Europa. Totalt är det som för @Börnen på ungefär var sjunde flygning som det har blivit leksak.
 

MarcusC

Medlem
Jag kunde tycka SAS kunde göra som med matkonceptet att främst fokusera på sträckorna utanför Norden/Baltikum med leksaker om man nu ska spara. Leksak Göteborg-Arlanda känns inte helt nödvändigt men mycket bättre London-Arlanda...som nämnts tror jag detta är utmärkt produktplacering, min son älskar sas för deras barnvänliga approach genom åren.
 

Kris

Medlem
Idag var det rena karnevalen. Panda i loungen, hund och memory ombord. ARN-CPH. Kanske skyndar dom sig att bli av med lagret?
Även då det inte nödvändigtvis bekräftar tidigare utsago om att de dumpar ut det som finns kvar, så talar det ju inte emot... Hoppas någon karnevalsansvarig tar förnuftet till fånga och gör en roll back.
 

Bryant

Medlem
Inga leksaker till oss igår på ARN-PMI. Såg att de delade ut men orkade nog inte gå hela vägen till oss på rad 29.
 

Maja

Medlem
Dottern fick inget GOT-Cph, en gosedjursnyckelring på Cph-AMS. Hemvägen blev det ett memory och en fingerdocka på Cph-Got. Vad man kan läsa här i tråden så är 50% utdelning väldigt bra!
 

Sealord

Medlem
Flög mellan Los Angeles - Stockholm med tvillingspädbarn i plus och i business i slutet på mars och fick leksaker i båda kabinerna.
 

travelmode

Medlem
Det verkar variera rejält, på vissa filghter har de inte fått med sig barnleksaker överhuvudtaget inklusive säsongsbetonade destinationer. Sist fick vi leksak tom mellan CPH-ARN.
 
Toppen