Är mer och mer nöjd med mitt beslut att inte sätta min fot ombord ett SAS-plan om det inte är absolut nödvändigt.
Är mer och mer nöjd med mitt beslut att inte sätta min fot ombord ett SAS-plan om det inte är absolut nödvändigt.
Det är inte pga eventuell avsaknad av vatten jag slutat resa med SAS, men när inte crew ser det orimliga i att kaffe/the ska vara gratis men vatten kostar pengar så visar det på väldig inkonsistens i produkten och skevt kundfokus.Hva slags bidrag til debatten er det du forsøker å komme med? Hvis det at crew på en og annen flyvning får for seg at de ikke kan servere vann er nok til at du aldri skal fly med et flyselskap undres jeg på hvilke flyselskap du egentlig kan fly med. Det er ikke mange som kan vise til like mye goodwill ombord som SAS, ergo regner jeg med at du tar mye båt, buss, bil og tog![]()
Alltid med SAS - SAS : "Gratis te/kaffe/vann"
British Airways flyr ikke innenriks i Skandinavia, men hvis du aldri flyr innenriks i Skandinavia utgjør jo du en egen kundegruppe jeg ofte ikke tenker over en gang![]()