Har SAS ändrat antal poäng för en award resa? Poängtabeller | SAS
J jane.lundqvist Medlem 11 Januari 2019 #1 Har SAS ändrat antal poäng för en award resa? Poängtabeller | SAS
andreas Medlem 11 Januari 2019 #2 jane.lundqvist skrev: Har SAS ändrat antal poäng för en award resa? Poängtabeller | SAS Klicka för att utvidga... Nu är jag inte insatt i vad ”bästa tillgänglighet” kostar/har kostat. Men när det gäller bästa pris så ser jag ingen skillnad.
jane.lundqvist skrev: Har SAS ändrat antal poäng för en award resa? Poängtabeller | SAS Klicka för att utvidga... Nu är jag inte insatt i vad ”bästa tillgänglighet” kostar/har kostat. Men när det gäller bästa pris så ser jag ingen skillnad.
andreas Medlem 11 Januari 2019 #5 jane.lundqvist skrev: Ok, Jag tittade på Start Alliance Klicka för att utvidga... Okej, jättebra om du skriver det i din första post. Ja SAS ändrade poängpriserna för Star Alliance-award under hösten 2018, tror det var 31 oktober. Jag sökte och hittade denna tråd; http://www.businessclass.se/forum/t...ar-alliance-awardbiljetter.94864/#post-752958
jane.lundqvist skrev: Ok, Jag tittade på Start Alliance Klicka för att utvidga... Okej, jättebra om du skriver det i din första post. Ja SAS ändrade poängpriserna för Star Alliance-award under hösten 2018, tror det var 31 oktober. Jag sökte och hittade denna tråd; http://www.businessclass.se/forum/t...ar-alliance-awardbiljetter.94864/#post-752958
palmen Moderator 11 Januari 2019 #6 jane.lundqvist skrev: Kostade väl 190.000 poäng i Business till Asien innan? Klicka för att utvidga... Ja det ändrades för några månader sedan. Ca 20% mer poäng men ca 2000 lägre skatter. Finns spaltmeter skrivet om det har dock dålig koll i vilken/vilka trådar.
jane.lundqvist skrev: Kostade väl 190.000 poäng i Business till Asien innan? Klicka för att utvidga... Ja det ändrades för några månader sedan. Ca 20% mer poäng men ca 2000 lägre skatter. Finns spaltmeter skrivet om det har dock dålig koll i vilken/vilka trådar.
MrDollar Medlem 11 Januari 2019 #8 SAS har höjt poängpriset för Star Alliance awardbiljetter | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor Där har du lite att läsa
SAS har höjt poängpriset för Star Alliance awardbiljetter | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor Där har du lite att läsa