Haha, nej. Det är SAS IT vi talar om. Kolla deras hemsida på Android t ex, den har troligen högre prioritet att bli fixad men är ännu efter snart 9 månader lika kass.Fast den posten var ju skriven i Februari 2017. Man tycker ju att de borde fått ordning på det på åtta månader?![]()
För att det ska fixas krävs ju att det anses vara fel. Finns Det något alls som pekar på att detta inte är inom ramen för att det "fungerar enligt design"?Fast den posten var ju skriven i Februari 2017. Man tycker ju att de borde fått ordning på det på åtta månader?![]()
Skriv och klaga till AMEX och fråga varför de batchar över datat på Måndagar. Det finns ju andra som har direktkoppling till Eurobonus, t ex Flytoget.Men den här gången funkade det för mig. Min autosweep var i tisdags och det kom nästföljande måndag.
Men... det är ändå sjukt lång tid. Sex dagar.
Borde komma idag isåfallHur ser det ut för er denna månad?
Från AMEX gick swepen den 10/1 men ännu inget hos Sas Eurobonus.