Senaste nytt

Har ni fått månadens poäng från Amex?

Är det någon mer som saknar poäng på kontot - både från flyg och kort - sedan ett par veckor?
Min sista postade aktivitet är från 3 FEB och jag har fyra vanliga SAS-flygningar som borde trillat in efter det.
Det låter alltid oroväckande med "gjort om sina databaser"... :)

Är det någon mer som saknar poäng på kontot - både från flyg och kort - sedan ett par veckor?
Min sista postade aktivitet är från 3 FEB och jag har fyra vanliga SAS-flygningar som borde trillat in efter det.
Samma här, flygningar och Amex saknas. Fick dock in Hertzpoäng idag.

Jag saknar också poäng från förra veckans flighter och har inte fått poäng från flygtaxi heller. Däremot har poäng från flygbussarna trillat in.

Samma här. Saknar för Amex, flygbussen samt två flygresor med SAS. Har dock fått poäng för två flygresor med Lufthansa.

Har inte fått in poängen för 3 flyg från förra veckan. Hoppas man inte behöver efterregistrera då jag enbart har mobilt BP för ett av flygen där biljettnummer inte syns. Undrar hur man gör då?

Toppen