thetravelguy
New member
ImorgonJohan Franzén skrev:Grattis! Vilket datum?Klicka för att utvidga...
ImorgonJohan Franzén skrev:Grattis! Vilket datum?Klicka för att utvidga...
Såg dem också! United visade tre platser.TheTravelGuy skrev:ImorgonKlicka för att utvidga...
Fast den visar tillgänglighet för en timme sedan, kollade du direkt på United också?larced skrev:Försöker boka 1 F till Haneda imorgon med Lufthansa. Och trots att det ser ut som nedan påstår Tallinn att dom inte ser dom. Riktigt trist, och vi får verkligen hoppas att den här nära total-blocken inte är permanent.Visa bifogad bild 102154Klicka för att utvidga...
Golfkillen skrev:Fast den visar tillgänglighet för en timme sedan, kollade du direkt på United också?Klicka för att utvidga...
larced skrev:Ja, och den ser likadan ut nu, 90 min senare och uppdaterad igen. Finns 3F enligt United just nu.Klicka för att utvidga...
Johan Franzén skrev:Hur har det gått? Sitter med samma problematik fast på en annan sträcka. 5F enligt United men Tallinn hittar inga.Klicka för att utvidga...
Var svettigt när jag bokade men lyckades tillslut.larced skrev:Det har gått jättedåligt, för när jag ringde lite efter 13 för att kolla igen så hade dom stängt, trots upprepade löften att dom skulle hålla öppet till 15 alla dagar under julhelgen.Klicka för att utvidga...
larced skrev:Det har gått jättedåligt, för när jag ringde lite efter 13 för att kolla igen så hade dom stängt, trots upprepade löften att dom skulle hålla öppet till 15 alla dagar under julhelgen.Klicka för att utvidga...
Har det med tidszonen att göra?Johan Franzén skrev:Beklagar! Samma här, ringde idag vid 14 och då var det stängt, trots att de i morse sa att de skulle ha öppet till 15.Klicka för att utvidga...
Kan ju vara så att de stänger slussen kl 13 när de har estimerat >2h inringare redan i kö.Johan Franzén skrev:Beklagar! Samma här, ringde idag vid 14 och då var det stängt, trots att de i morse sa att de skulle ha öppet till 15.Klicka för att utvidga...
Så kan det vara.Canadien skrev:Kan ju vara så att de stänger slussen kl 13 när de har estimerat >2h inringare redan i kö.Klicka för att utvidga...
Canadien skrev:Kan ju vara så att de stänger slussen kl 13 när de har estimerat >2h inringare redan i kö.Klicka för att utvidga...
Midnatt i tidszonen för flygplatsen som flyget avgår ifrån, har jag fått för mig.Matore skrev:Nu när allt verkar high Chaparral - är det nån speciell tid på dagen som platserna blir synliga hos Tallin?Förut var det väl midnatt om jag minns rätt men har läst lunchtid ocksåKlicka för att utvidga...