LH såg inte revenue/award när jag reste i first med dem för ett par år sedan. Anledningen att jag vet det är att de var bestörta över att jag inte hade något FFP alls i min bokning och de därmed trodde jag skulle gå miste om en massa poäng!
Detta är i grunden bra service tycker jag. Reser man i premiumkabin som bör generera poäng tycker jag att kabinpersonalen borde tipsa om att gå med i FFP om de inte ser något inlagtQatar såg i manifestet att jag inte hade något program inlagt och ville att jag skulle gå med i deras program.
När jag flög BA F så fick jag en känsla av att de såg vilken typ av biljett jag hade - i detta fall en award.
Varför är det intressant om det är award, betald eller full fare?
När jag flög BA F så fick jag en känsla av att de såg vilken typ av biljett jag hade - i detta fall en award.
Varför är det intressant om det är award, betald eller full fare?
En viss Thomas påstod att han har minsann fått bättre service för han flög med en betald biljett.Det borde inte vara intressant. Jag tolkar den här tråden som att folk vill veta om det spelar roll.