Dr. Miles
Expert
Jag skickade ett e-mail till "sascustomercare@sas.[B]se[/B]" igår och jag fick ett automatsvar e-mail från "Pandion.NO@SAS.[B]no[/B]".
Är jag på väg att bli Pandion? (inte sannolikt)
Eller är det en vanlig procedur hos SAS när en EBG skickar ett mail till kundtjänst?
För er information, mitt SAS konto visar att jag är (fortfarande) EuroBonus Gold.
From: "PANDION.NO@SAS.no" <PANDION.NO@SAS.no>
To: Dr. Miles
Subject: EuroBonus bekrefter at din e-post er mottatt
Takk for din e-post.
Ditt saksnummer er: XXXXXXXXXXX
Dette er en automatisk bekreftelse på at din e-post er mottatt.
Henvendelser vedr. EuroBonus relaterte spørsmål vil bli behandlet mandag
til fredag 08 - 16.
Hvis din henvendelse gjelder:
1. Fremtidig reise - vennligst ring 05400 (+4791505400 fra utlandet)
2. Synspunkter/feedback på allerede gjennomført reise, vennligst benytt
www.sas.no/feedback
Är jag på väg att bli Pandion? (inte sannolikt)
Eller är det en vanlig procedur hos SAS när en EBG skickar ett mail till kundtjänst?
För er information, mitt SAS konto visar att jag är (fortfarande) EuroBonus Gold.