Yep, antagligen skickar de den till alla för kollar man på URL:en så innehåller den information om mig och ingen hash sak..
Har tittat vidare på länken och det vekar vara såhär. jag har inget ansvar för att det inte fungerar för er.
I mitt fall stog det såhär (allt på samma rad då och inte formaterat med url):
https://carlson.az1.qualtrics.com/SE/?SID=SV_4GHvvjYznQMcKpf&PROFILE_KEY=[A]&PREF_LANG_FL=sv&CUST_COUNTRY_CD=SE&CUST_THEATRE_CD=EU&STAY_RAD_12MO_QTY=&GPP_CURR_TIER=[C]&email_addr=[D]&CUST_FIRST_NM=[E]&CUST_LAST_NM=[F]
Det verkar som att det som står efter SID= bara är vilken enkät det är, kan någon av er andra som fått mailet bekräfta att det är så?
[A] = Mitt club carlson nummer, bara alla siffor i en följd.
= Antal stays på radisson under senaste 12 månaderna typ. Inte i år utan verkar vara i början av juni förra året och tom idag, oklart vad som händer om det inte stämmer dock.
[C] = Nivå, i mitt fall var det "Concierge". Någon kanske kan säga om det är "Gold" eller "Guld" för de som har CCG osv.
[D] = Min emailadress hos club carlsson.
[E] = Mitt förnamn (antar att det ska skrivas med + istället för mellanslag om ni har flera frnamn)
[F] = Mitt Efternamn (Antar att det ska vara + istället för mellanslag även här för att det ska vara giltig URL)
Last edited: