Senaste nytt

Har fått en "Business Class" undersökning av Club Carlson.

Yep, antagligen skickar de den till alla för kollar man på URL:en så innehåller den information om mig och ingen hash sak..

Har tittat vidare på länken och det vekar vara såhär. jag har inget ansvar för att det inte fungerar för er.

I mitt fall stog det såhär (allt på samma rad då och inte formaterat med url):

https://carlson.az1.qualtrics.com/SE/?SID=SV_4GHvvjYznQMcKpf&PROFILE_KEY=[A]&PREF_LANG_FL=sv&CUST_COUNTRY_CD=SE&CUST_THEATRE_CD=EU&STAY_RAD_12MO_QTY=&GPP_CURR_TIER=[C]&email_addr=[D]&CUST_FIRST_NM=[E]&CUST_LAST_NM=[F]

Det verkar som att det som står efter SID= bara är vilken enkät det är, kan någon av er andra som fått mailet bekräfta att det är så?

[A] = Mitt club carlson nummer, bara alla siffor i en följd.
= Antal stays på radisson under senaste 12 månaderna typ. Inte i år utan verkar vara i början av juni förra året och tom idag, oklart vad som händer om det inte stämmer dock.
[C] = Nivå, i mitt fall var det "Concierge". Någon kanske kan säga om det är "Gold" eller "Guld" för de som har CCG osv.
[D] = Min emailadress hos club carlsson.
[E] = Mitt förnamn (antar att det ska skrivas med + istället för mellanslag om ni har flera frnamn)
[F] = Mitt Efternamn (Antar att det ska vara + istället för mellanslag även här för att det ska vara giltig URL)

Last edited:
Är CCC och har inte fått detta. Å andra sidan kan jag inte minnas när jag fick ett mail från dem senast, trots att jag har kryssat i för att få mail från dem...

Har tittat vidare på länken och det vekar vara såhär. jag har inget ansvar för att det inte fungerar för er.

I mitt fall stog det såhär (allt på samma rad då och inte formaterat med url):

https://carlson.az1.qualtrics.com/SE/?SID=SV_4GHvvjYznQMcKpf&PROFILE_KEY=[A]&PREF_LANG_FL=sv&CUST_COUNTRY_CD=SE&CUST_THEATRE_CD=EU&STAY_RAD_12MO_QTY=&GPP_CURR_TIER=[C]&email_addr=[D]&CUST_FIRST_NM=[E]&CUST_LAST_NM=[F]

Det verkar som att det som står efter SID= bara är vilken enkät det är, kan någon av er andra som fått mailet bekräfta att det är så?

[A] = Mitt club carlson nummer, bara alla siffor i en följd.
= Antal stays på radisson under senaste 12 månaderna typ. Inte i år utan verkar vara i början av juni förra året och tom idag, oklart vad som händer om det inte stämmer dock.
[C] = Nivå, i mitt fall var det "Concierge". Någon kanske kan säga om det är "Gold" eller "Guld" för de som har CCG osv.
[D] = Min emailadress hos club carlsson.
[E] = Mitt förnamn (antar att det ska skrivas med + istället för mellanslag om ni har flera frnamn)
[F] = Mitt Efternamn (Antar att det ska vara + istället för mellanslag även här för att det ska vara giltig URL)

Det står "Gold" i min länk

Tack för länken! Fungerade både med och utan de personliga detaljer, om man nu inte skulle vilja få några poäng... Får de om det dyker upp några sköna kulor om 6-8 veckor!

Intressant att 3000 poäng är värt så mycket att det lönar sig att försöka "tricksa"...

Om vi tänker på själva enkäten så tyckte jag att den var intressant, men också en besvikelse. De saker jag försökte poängtera var att jag vill ha:

-Större rum
-Bättre internet
-Priority check-in/out (även för statusmedlemmar)

Kaffekokare och tofflor betyder inte business class för mig. Just nu är det mera "premium economy" över det, och det är också att ta i.

Hur svarade andra? Vad vill ni se av något som kallas "business class"?

Garantert early/late checkin/out var mitt fritekst bidrag.

Vil ha kaffekokeren, men synes det byrde vært minimumsstandard.

Jag tror jag har fått dem nu, det finns en post jag inte jag hittar någon annan orsak på iaf. ;)

Jul 30 2014AdjustDiscretionary Point Addition3,000

Toppen