Tonton
Medlem
Hoppa FastTracken, tog minst 3 ggr så lång tid som den vanliga.
Inte bra - Då får det bli vanliga!
Hoppa FastTracken, tog minst 3 ggr så lång tid som den vanliga.
En fråga angående Fast track på T2 - som EBG, kan jag ta med en medpassagerare genom fasttrack, eller måste vi envist hålla oss till vänster för att kunna komma igenom security tillsammans?
håller inte med. har sparat mycket tid där, men det verkar finnas anledning att hålla koll på längden på köerna när man väljer.Hoppa FastTracken, tog minst 3 ggr så lång tid som den vanliga.
Jag gick från ankomst på B till säkerhetskontroll vid A och tillbaka till loungerna vid B på ca 15-20 minuter inklusive säkerhetskontroll, jag går iofs rätt fort.En till fråga!
Att ta sig till B-piren för Unitedloungen, hur lång tid tar det? Har läst 30min någonstans tror jag. Är det enkel eller t/r tillbaka till A-piren?
Min medpassagerare kommer att ha 1h 40min på sig till avgång. Värt att vandra dit isf?
7 mins gång, jag tog tiden. Står 15 min på skyltarna, stämmer ej.En till fråga!
Att ta sig till B-piren för Unitedloungen, hur lång tid tar det? Har läst 30min någonstans tror jag. Är det enkel eller t/r tillbaka till A-piren?
Min medpassagerare kommer att ha 1h 40min på sig till avgång. Värt att vandra dit isf?
7 mins gång, jag tog tiden. Står 15 min på skyltarna, stämmer ej.