Senaste nytt

Har du provat nya checkmytrip.com?

Vad har hänt med CMT? Upptäckte nu att appen är helt omgjord och totalt värdelös. Ser inte ens om jag är bokad i economy eller business. Vart tog seatmaps vägen? Herregud hur kan man förstöra nåt så bra
Ja, den har blivit i princip värdelös och jag, liksom många andra, hoppas att ett antal huvuden har rullats hos CheckMyTrip. I appen Tripcase kan du se seatmaps.
 

aikelo

Medlem
Har Norwegian ett nytt samarbete?
Min flight med rödnosen enligt check my trip.
8560d6b6ad84f99495d0f5892d6a75fd.jpg


Skickat från min SM-G991B via Tapatalk
 

ekf

Medlem
Fick en inbjudan av en researcher på Amadeus till ett möte om hur de ska vidareutveckla den nya Check my trip-appen. Jag tackade nej och svarade att de behöver bara ta tillbaka den gamla.
Tänk om de kunde släppa något i stil med appen "My Flights" som fanns ett tag... den fokuserade på kärnfunktionen och var riktigt användbar... (Det skulle givetvis behöva läggas till ett lager med säkerhet)
 
Men om vi nu ska vara lite hjälpsamma, och låtsats att nån på Amadeus läser den här tråden, vilka funktioner är det vi saknar? Jag börjar:
- Seatmaps
- Den där möjligheten att se ett annat PNR hos det flygbolag man ska resa med än det PNR man fått från bolaget man bokade med (tex Turkish-SAS).
- Vilken resklass man är bokad i (economy/business/first etc)
 

Resetokig

Medlem
- Att kunna lägga till flyg genom bokningsreferens istället för manuellt knappa in flygnr och datum. Har bara resor med SAS inbokade framöver så kanske är där skon klämmer? Fått samma felmeddelande sen appen ändrades.

"Tyvärr, det verkar som om det här bokningsnumret inte finns i vår databas eller att flygbolaget som gjorde din bokning inte tillåter oss att använda deras bokningsnummer när vi lägger till resor."
 

henke12

Medlem
Tänk om de kunde släppa något i stil med appen "My Flights" som fanns ett tag... den fokuserade på kärnfunktionen och var riktigt användbar... (Det skulle givetvis behöva läggas till ett lager med säkerhet)


Alltså ja,
Den appen hade ALLT som behövdes.
Varken mer, eller mindre

Finns nog ingenting i livet jag saknar mer än den!
 
Toppen