D
Deleted member 30163
Guest
Jag började flyga rätt sent med Qatar, 2017. Då jag blev silver fick jag ett fysiskt kort ganska snabbt.
Eftersom dessa gäller ett år hoppades jag på att få ett nytt 2018, men det fick jag inte. Inga problem jag använder appen och det fungerade bra.
Jag klagade då på kundtjänst sent 2019 och dom lovade att ett nytt kort skulle komma. Krävde min adress trots att det står i min profil, och jag har inte använt någon annan adress. Inget kort kom.
2020 blev jag guld och då skulle återigen ett nytt kort komma, trots att jag inte fått mitt nya silverkort. inget har dykt upp.
Har sett pressrelease om att Qatar slutar med fysiska kort, inget om det i mail med kundtjänst.
Det är mycket enklare att ha ett kort i plånboken på oneworld, efter en lång flight kan mobilen vara urladdad och då kommer man inte in på sin transfer lounge. Är det någon som upplever samma problem med Qatar och privilege club kort?
Eftersom dessa gäller ett år hoppades jag på att få ett nytt 2018, men det fick jag inte. Inga problem jag använder appen och det fungerade bra.
Jag klagade då på kundtjänst sent 2019 och dom lovade att ett nytt kort skulle komma. Krävde min adress trots att det står i min profil, och jag har inte använt någon annan adress. Inget kort kom.
2020 blev jag guld och då skulle återigen ett nytt kort komma, trots att jag inte fått mitt nya silverkort. inget har dykt upp.
Har sett pressrelease om att Qatar slutar med fysiska kort, inget om det i mail med kundtjänst.
Det är mycket enklare att ha ett kort i plånboken på oneworld, efter en lång flight kan mobilen vara urladdad och då kommer man inte in på sin transfer lounge. Är det någon som upplever samma problem med Qatar och privilege club kort?