Förlåt om detta har frågats förut, den här tråden har väldigt många inlägg och jag måste måste erkänna att jag inte orkar läsa alla. Jag väntar på 2 återbetalningar, en AMEX 2-4-1-Star Alliance award (gjord hos Tallinn) och en SAS Mastercard Fly Premium-bokning (gjord på SAS hemsida). När jag kollar status på
Online-incheckning - Scandinavian Airlines | SAS så står det:
"Vi kunde inte hitta en begäran om återbetalning för bokning XXXXXX.
Detta kan innebära att:
din begäran om återbetalning har redan behandlats av oss. Du bör ha fått ett e-postmeddelande till den e-postadress du angav vid bokningstillfället, med ämnet ”SAS refund notice”. Vänta upp till fem bankdagar innan beloppet är tillgängligt på ditt konto.
du har inte begärt en återbetalning
Obs! Om du gjorde din bokning via en resebyrå eller ett charterföretag måste du kontakta dem för att få hjälp."
Jag har väntat sedan 16:e respektive 21:e september på mina återbetalningar. Är allt i sin ordning, trots felmeddelandet ovan, eller bör jag agera på något sätt?