Senaste nytt

Har du fått återbetalning av SAS?

Fick en återbetalning på skatten för en 2-4-1 award bokning som avbokades 6/4. Fick dock inte tillbaka bokningsavgiften på 450kr (x3).
Är det någon som fått tillbaka avgiften också? Vart har ni vänt er isåfall?
 

Maja

Medlem
Fick en återbetalning på skatten för en 2-4-1 award bokning som avbokades 6/4. Fick dock inte tillbaka bokningsavgiften på 450kr (x3).
Är det någon som fått tillbaka avgiften också? Vart har ni vänt er isåfall?
Jag bråkar om den avgiften sedan flera månader tillbaka. Det står klart och tydligt på SAS hemsida att allt sak betalas tillbaka inkl. denna, men det går si så där för dem att betala tillbaka den. Jag har x-antal mail och telefonsamtal kring detta och väntar än. Så bara kontakta dem och börja bråka.
 
Jag bråkar om den avgiften sedan flera månader tillbaka. Det står klart och tydligt på SAS hemsida att allt sak betalas tillbaka inkl. denna, men det går si så där för dem att betala tillbaka den. Jag har x-antal mail och telefonsamtal kring detta och väntar än. Så bara kontakta dem och börja bråka.
OK, tack för info.
 

fcx

Medlem
Min helt egna sammanställning av utestående belopp. SAS verkar faktiskt hantera ärenden i den ordning som de kommer in, men inte på det sätt som man skulle tro...

Visa bifogad bild 110836

SAS fortsätter att överraska. Nu har de återbetalat en till avbokad resa för mig. Givetvis inte den jag väntade mig:

upload_2020-7-14_21-42-12.png
 

aikelo

Medlem
Jag avbokade en SAS award till Miami idag när jag ringde Tallinn för att boka om den till något roligare.
Fick som svar att skatten skulle komma tillbaka om nån månad
 
  • Gilla
Reactions: El0

LPC123

Medlem
Då har även jag fått refound notice på SAS award som bokades av 13 mars. Får se när pengarna finns på kontot. Väntar Fortfarande på en *A award som bokades av 14 april men den skulle ta tid sa dom igår.
 

samet

Medlem
Tro mig, de hanterar det inte efter status. Fick vänta fyra månader på en fullt avbokningsbar Business Pro som EBD.

Jag som också är EBD har en mängd med bokningar som inte är återbetalda. Business, FullFlex, Pro, ProSmart kvittar, inte fått på någon.

Har ca 15 resor under våren som skall återbetalas, ingen har kommit. Inte ens de från mars.
 
Toppen