Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Strawberry hotell?

Hotell: Comfort Arlanda
Nätter: 1
Bokat: Standard dubbelrum
Fick: Superior dubbelrum
Status: Gold

Härligt utsikt från fönster på tre sidor av rummet, svit känsla! Maten i restaurangen var överraskande ok. Hade ganska låga förväntningar. Väskorna sover på bagagehotellet i terminalen: redan incheckade; bara en kö att stå i imorgon.

Hotell: Comfort Arlanda
Fick: Superior dubbelrum
Status: Gold

Härligt utsikt från fönster på tre sidor av rummet, svit känsla! Maten i restaurangen var överraskande ok. Hade ganska låga förväntningar. Väskorna sover på bagagehotellet i terminalen: redan incheckade; bara en kö att stå i imorgon.
God tur imorgon! Har inte fattat hur alla här kan lovprisa Comfort i förhållande till Clarion, men nästa gång är jag beredd att prova. :)

God tur imorgon! Har inte fattat hur alla här kan lovprisa Comfort i förhållande till Clarion, men nästa gång är jag beredd att prova. :)
Clarion skulle ha betydligt mer för ett standardrum än Comfort. Frukosten på Clarion är inte så mycket bättre att det är värd 500kr (och ibland uppåt). Comfort bokades en dryg vecka i förväg för 1077kr. Det är rent och fräscht och sängen är bra. Jag har andra krav på hotell på destinationen men inte ett flygplatshotell. Det går även bra med rum utan fönster då…

Hotell: Clarion Arlanda
Fick: Svit
Status: Platinum

Bokade cirka en månad innan och såg uppdateringen i appen flera veckor innan ankomst. Väldigt trevligt rum med utsikt över alla tre banor på Arlanda. ✈️

94073137-94F0-49D6-BD13-EA896B2D6A49.jpeg

Hotell: Quality Hotel Luleå
Nätter: 2
Bokat: Standard 2 enkelsängar
Fick: Standard 2 enkelsängar
Status: Platinum

Enligt receptionen var hotellet fullbokat, enligt appen inte...

Toppen