Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Strawberry hotell?

Hotell: Clarion Collection Hotel Bergmästaren (Falun)
Nätter: 1
Bokat: Standard dubbelrum
Fick: Standard dubbelrum
Status: Gold

Hotellet verkade fullbokat så ingen uppgradering. I övrigt en mkt trevlig vistelse med bra personal och fräscha rum. Helt ok kvällsmat.

Hotell draken göteborg
nätter 3 2juli-5juli
bokat standard dubbelrum
fick superior dubbelrum 27e våning
status gold
Kanon tjej i repan Joline uppgraderad utan att fråga snabb och proffsig incheckning bästa jag varit med om i sverige.pekade på baren där kan du utnyttja restaurangkupongen och sen har du naturligtvis 1dricka om dagen i kylskåpet. incheckning tog max 2 minuter vilken kanontjej.

Hotell draken göteborg
nätter 3 2juli-5juli
bokat standard dubbelrum
fick superior dubbelrum 27e våning
status gold
Kanon tjej i repan Joline uppgraderad utan att fråga snabb och proffsig incheckning bästa jag varit med om i sverige.pekade på baren där kan du utnyttja restaurangkupongen och sen har du naturligtvis 1dricka om dagen i kylskåpet. incheckning tog max 2 minuter vilken kanontjej.
Är spaavdelning klar och i bruk nu? Testade ni?

Hotell: Comfort Stenpiren Göteborg
Nätter: 2
Bokat: Standard med utsikt
Fick: Deluxe dubbelrum med balkong
Status: Guld
8d90d06d09dd2330338e46905071cd2b.jpg
61a5c6990d13cfe35d608e8cb5907b05.jpg

Hotell: Clarion Grand Östersund
Nätter: 3
Bokat: Standard
Fick: Standard
Status: Guld

Ingenting sades om status eller uppgradering när vi checkade in. Men jag vet att hotellet är fullbokad pga Storsjönsyra.

Så jag frågade om jag kunde få byta till ett rum med badkar inom samma kategori. Det fixade dem. Fick fråga om dricka. De sa vi kunde ta från rummet. Rummet hade ingen minibar så det en extra besök till receptionen. Kan vara så att rummet vi först skulle få var en uppgradering även om hon sa ingenting om det. Det här rummet är definitivt en standard, lite slitet rum. Lät som om det är en av få rum utan minibar när jag hämtade ut dricka från receptionen.

Hotell: Clarion Collection Hotel Fregatten I Varberg
Nätter: 1
Bokat: Standard dubbelrun
Fick: Standard dubbelrum
Status: Platinum och Gold

Hotellet var redan utanför högre kategori rum när jag bokade.

Receptionisten knaprade på datorn vid in-check för att hitta ett rum, för att uppgradera mig till. Hon ursäktade sig, att hon inte hade några superiorrum kvar. Men blev tilldelad högsta/3:e våningen och rummen var tysta och nära varandra.

Toppen