PRJml2ENIpiC1e3L
Medlem
Fick ett motsägande svar direkt från hotellet efter jag mailat kundservice och påpekat att jag inte fått någon uppgradering ännu för en bokning.
Dom bifogar själva villkoren för uppgradering och att det ska göras när bokningen registreras men sen säger dom att dom går igenom bokningar några dagar innan vistelsen och först då uppgraderar.. Ska svara och fråga varför dom inte gör som villkoren säger
Dom bifogar själva villkoren för uppgradering och att det ska göras när bokningen registreras men sen säger dom att dom går igenom bokningar några dagar innan vistelsen och först då uppgraderar.. Ska svara och fråga varför dom inte gör som villkoren säger
Som PLATINUM-medlem är du garanterad uppgradering till nästa rumskategori utan extra kostnad, så länge det finns lediga rum när din bokning registreras i bokningssystemet samt om hotellet har mer än en rumskategori*. Förmånen kan inte kombineras med förmånen Rumsgaranti och Garanterad bonusnatt.
Vi går gjennom ankomstlisten for gjester noen dager før for å legge av rom, og oppgraderer deg gjerne ved tilgjengelighet![]()