Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Scandic?

marbe166

Medlem
Två gånger har jag blivit uppgraderad, en gång till svit och en gång till juniorsvit, båda gångerna var på Infra City i Upplands Väsby och båda gångerna bodde jag två nätter.
 

DeWi

Medlem
Blir ett antal 50+ nätter på Scandic årligen och blivit uppgraderad Göteborg Crown och Europa, Borlänge, CH Gävle. Sedan i Jyväskylä till president sviten, och Helsingfors Simonkenttä, Marski och Park (Intercontinental) bla.
 

Stefan62

Medlem
Blir ofta uppgraderad som top-floor.

Senast på Scandic City i Århus, men Scandics uppgraderingar ger oftast inget särskilt.

Den bästa uppgraderingen har jag fått var på Scandic Marski i Helsingfors - en svit med 2 badrum och ett eget mötesrum för 12 personer samt en egen "matsal". Dock var jag där på jobb och då gav det egentligen inget mervärde.
 

Najk

Medlem
Aldrig uppgraderad.

Däremot har jag bett om uppgradering någon gång när jag har haft behov av det. Uppgraderade till minisvit inkl fri minibar på Anglais en gång för 300kr, det var det absolut värt.

Minibaren tömdes givetvis :)
 
  • Gilla
Reactions: Gus

hagmar

Medlem
Japp, har hänt några gånger. Dock utan jag bett om det. Bokar Economy enligt reglerna på jobbet, men har fått Superior när jag checkat in.
 
År 2010 blev jag uppgraderad på Scandic Continental, det gamla "beatles" hotellet. Från ett kabinrum(8m2 - utan fönster) till en juniorsvit. Det är nog det största hotellrummet jag bott på, någonsin!

Då var jag 3rd floor.
 

Bryant

Medlem
Uppgraderad från ett vanligt rum till ett Superior + idag på Skogshöjd i Södertälje.

Nyrenoverat rum men lika litet som övriga. Dock så är pumptvålen från Face Sthlm... Badrockar finns det också.
 
Toppen