Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Som sagt...
Har 42 stays iår...har väll kanske 1 som jag fått uppgradering på och några där jag tackat nej pga. tidig incheck osv :)

Med risk för att bli väl tjatig men:

2018-11-25.

Radisson Waterfront Stockholm.

Bokat: Standardrum.

Erhöll: Businessclass rum.

Välkomstgåva i form av lite choklad och frukt, välkomstkort och 2 flaskor vatten.

RRP

Ja jag skulle ju inte bo mer efter mina 32 stays som jag skrev ovan.
Men double points kampanj och lite resor där flygplatsahotell behövdes gjorde att det blev 10 stays till och jag har 2 kvar tror jag :p
Helt klart nöjd även om alla uppgraderingar är typ en kategori oftast... Men man ska inte klaga :D

1/42 är ändå bra uppgraderings snitt:D

Radisson Blu Prado, Madrid
Bokade Superior rum - fick Premium rum. Tror enda skillnaden är att jag nu har liten balkong.

Är RRP

Upptäckte redan förra veckan att Scandinavia i Köpenhamn hade nya tvålar mm. Trodde det var nåt eget hos dem men de har samma här i Madrid. Så förhoppningsvis är de där vita med stark doft borta.

9625C4B4-F3C1-4C5B-AE1F-66038A052307.jpeg

Här i Madrid har de också ny variant på tofflor. Men jag får bara inte ta med fler hem! Eller.....

5A320E79-9F22-4248-8C57-DB4AFAB3DCF6.jpeg

Attachments

• B7E3D07B-5EDD-47C6-ACED-F0E141A3C4B6.jpeg
    B7E3D07B-5EDD-47C6-ACED-F0E141A3C4B6.jpeg
    50 KB · Visningar: 312
Ser årets slut närma sig och inser att det bara blir Gold 2019. Har tidigare varit Gold i många år och varit enormt nöjd.

Eftersom året har inneburit en stor programförändring är jag nyfiken på hur ni som haft Gold förr upplevt skillnaden till i år. Förändring?

Ser årets slut närma sig och inser att det bara blir Gold 2019. Har tidigare varit Gold i många år och varit enormt nöjd.
Jag blir också ”bara Gold” 2019. Det blir jag tack vare 200 aktier som jag köpt för drygt 4000kr och som jag sedan bara behållt. När de nedgraderar konto, skickar jag in screenshot av aktieinnehavet så uppgraderas jag igen.

Så slipper jag all hetsen kring att uppnå vissa mål utan kan använda hotellen när det passar, beroende på pris och syfte!

Hets och hets.
Jag tycker att planera olika hotell och testa nya är bland det enda roliga med tjänsteresorna nu för tiden.
Byter gärna hotell och hittar nya roliga... reser så mkt så jag har högsta status i 4 kedjor utan större problem :)

Jag blir också ”bara Gold” 2019. Det blir jag tack vare 200 aktier som jag köpt för drygt 4000kr och som jag sedan bara behållt. När de nedgraderar konto, skickar jag in screenshot av aktieinnehavet så uppgraderas jag igen.

Så slipper jag all hetsen kring att uppnå vissa mål utan kan använda hotellen när det passar, beroende på pris och syfte!

Toppen