Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Protein48

Medlem
Njaaaa... Som CCC sist blev jag placerad i ett konferensrum på en utdragbar säng :(:(:(
Har inte blivit uppgraderad på 4 vistelser som CCC och tyvärr ej fått någon av den service du beskriver.
Gymmet och den delen är kanon samt läget vid parken, men inte alls nöjd med övrigt.

2/3 vistelser uppgraderad samt "välkomstgåvor" som CCG. Tråkigt att du inte fått erfara samma servicenivå. Säker på att konferensrummet i egentligen inte var sviten?
 
Radisson Blu Scandinavia Copenhagen
Bokat standardrum, men då det inte var klart än så försökte receptionist 1 flytta mig utan framgång med systemet. Receptionist 2, en asiatisk dam med högre access, frågade då på lite knagglig engelska om jag kunde tänka mig Heidi Klum på 25 våningen. Jag förstod inte alls vad hon syftade på och sa att jag vet inte vad hon menar med Heidi Klum (jag vet VEM det är). Båda receptionisterna skrattade och förklarade att det var Hightech-room! I mina öron lät det ”Hajtickloom”!
Hursomhelst så fick jag alltså ett s k Hightech-room, vilket saknade allt vad high tech är. Hittade två strömuttag, ett vid skrivbordet och ett några meter från sängens fotända. En normalstor TV. Badrummet var slitet och i allmänhet kändes det gammalt. Fantastisk utsikt över Köpenhamn, men det var allt.
Ingen välkomstgåva, trots att de hade två dygn på sig.
Grymt bra italiensk restaurant som jag kan rekommendera för övrigt
 

Attachments

  • 665E38AB-7C67-4437-BD02-00E5259F4485.jpeg
    665E38AB-7C67-4437-BD02-00E5259F4485.jpeg
    80,7 KB · Visningar: 375
  • AA35E3D7-13DA-4768-BD1A-806C96A1242E.jpeg
    AA35E3D7-13DA-4768-BD1A-806C96A1242E.jpeg
    74 KB · Visningar: 373
  • 59EDA465-729E-4975-87E9-FD31C551AC6C.jpeg
    59EDA465-729E-4975-87E9-FD31C551AC6C.jpeg
    70,8 KB · Visningar: 370
Radisson Blu Royal Park Solna, bokade standardrum fick "terrassrum". Frågade redan innan per mail om det fanns möjlighet att få en flaska mousserande på rummet vid ankomst då frugan hade födelsedag (räknade självklart med att betala för detta). På rummet stod mycket riktigt en flaska med 2 glas samt ett gratualtionskort och som grädde på moset så bjöd de på detta. Fantastisk gest måste jag säga.

Tycker detta hotell är mycket prisvärt. Bokade under 30% kampanjen för 700 kr och förutom skumpan, riktigt bra frukost och uppgradering så har man även fri entré till Haga Badet Spa.

Njaaaa... Som CCC sist blev jag placerad i ett konferensrum på en utdragbar säng :(:(:(
Har inte blivit uppgraderad på 4 vistelser som CCC och tyvärr ej fått någon av den service du beskriver.
Gymmet och den delen är kanon samt läget vid parken, men inte alls nöjd med övrigt.

Lite OT men jag kan rekommendera utomhusgymet på baksidan. Jag bor i Frösunda och tränar där varje vecka under vår, sommar och höst. I kombination med löpning i Hagaparken eller runt Brunnsviken är det toppenläge!
 

jerixon

Medlem
Absolut, anläggningen och omgivning är toppen ur motionssynpunkt och en av anledningarna till att jag bor där ibland fortfarande :)


Lite OT men jag kan rekommendera utomhusgymet på baksidan. Jag bor i Frösunda och tränar där varje vecka under vår, sommar och höst. I kombination med löpning i Hagaparken eller runt Brunnsviken är det toppenläge!
 

jerixon

Medlem
Ska bo där nästa vecka Tisdag-Onsdag.
Du är inte tillbaks då må tro?
Bara bott där en gång och fick någon form av svit då, relativt nyrenoverad kändes det som :)
2 schysta rum + Badrum.
Radisson Blu Scandinavia Copenhagen
Bokat standardrum, men då det inte var klart än så försökte receptionist 1 flytta mig utan framgång med systemet. Receptionist 2, en asiatisk dam med högre access, frågade då på lite knagglig engelska om jag kunde tänka mig Heidi Klum på 25 våningen. Jag förstod inte alls vad hon syftade på och sa att jag vet inte vad hon menar med Heidi Klum (jag vet VEM det är). Båda receptionisterna skrattade och förklarade att det var Hightech-room! I mina öron lät det ”Hajtickloom”!
Hursomhelst så fick jag alltså ett s k Hightech-room, vilket saknade allt vad high tech är. Hittade två strömuttag, ett vid skrivbordet och ett några meter från sängens fotända. En normalstor TV. Badrummet var slitet och i allmänhet kändes det gammalt. Fantastisk utsikt över Köpenhamn, men det var allt.
Ingen välkomstgåva, trots att de hade två dygn på sig.
Grymt bra italiensk restaurant som jag kan rekommendera för övrigt
 

Hachans

Medlem
Radisson Scandinavia Göteborg
Bokat: Billigast möjliga.
Fick: Juniorsvit
Status: CCG

Jag misstänker att det låg en not på mig vilken fruktansvärd vistelse jag hade på hotellet sist jag bodde där, så kanske underlättade uppgraderingen till ett fräscht rum med fungerande avlopp. Dock hjälpte uppgraderingen föga mot hantverkare som var uppe vid halv sju och bankade i väggarna.
 

Olle K

Medlem
Bokade ett familjerum på Radisson Arlandia och fick ingen uppgradering. Men antar att vi inte fick uppgradering just pga att rummet var ett familjerum. Fick en liten påse torkad frukt som välkomstgåva.
 

Lagerman

Medlem
Nu inne på min andra av tre stays inom nio dagar på Radisson Blu New World Shanghai . So far so good. Bokat billigaste superior, uppgraderad till svit på båda. Får se hur det blir på måndag när jag är tillbaka här!
 
Toppen