Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Bokade två standardrum på Radisson Blu Scandinavia Göteborg, Var redan uppgraderad till
Business Class rum med vällkomstgåva när vi checkade in , är CCG medlem

Någon som har erfarenhet av att blivit uppgraderad när man fått rum bokat genom Friends and Family på Radisson? Har fått ett dunderpris på Radisson Martinique, Manhattan genom en bekant. Nackdelen är att jag endast fick ett standardrum och vill överväga chansen att bli uppgraderad (är CCG) innan jag bokar ett annat hotell. Bryr de sig om status när man är bokad via Friends and Family? Tack!

Någon som har erfarenhet av att blivit uppgraderad när man fått rum bokat genom Friends and Family på Radisson? Har fått ett dunderpris på Radisson Martinique, Manhattan genom en bekant. Nackdelen är att jag endast fick ett standardrum och vill överväga chansen att bli uppgraderad (är CCG) innan jag bokar ett annat hotell. Bryr de sig om status när man är bokad via Friends and Family? Tack!

Enligt reglerna är de explicit undantagna från både nights/stays credit , poäng intjäning och elite benefits.

Just benefits i form av en upgrade kan ju säkert gå igenom ibland ändå beroende på humöret hos front desk osv. Och en uppgradering om de har översålt den kategori man bokat ligger säkert en guld bra till för även på en sådan rate.

Men det är definitivt inget man ska räkna med.

Jag har nog bara bott på en sådan rate en gång och då fick jag varken poäng eller uppgradering. Å andra sidan spenderade jag bara ett par timmar på hotellet så det gjorde inte så mycket...

Radisson Blu Papirfabrikken Silkeborg
Bokat billigaste rum.
Erhöll juniorsvit.
Marcipan godis och ett kort kom från frontdesk efter någon timme.
Bra fortsatt start på året ;)
Lär ju vända imorgon i Aarhus där service är kass :p

Kors i taket!
Radisson Blu Aarhus
Från Business Class Queen till Junior Svit
Med andra ord 3 sviter i irad, fler än vad jag fick på hela förra året.
Har väll 13 stays nu bokade i Q1 med Club Carlson vs. 15 med Hilton gruppen....
Till dagens datum fått 3 sviter av 5 Stays med Club Carlson och 1 av 5 med Hilton (alla properties inte haft sviter)
Nästa vecka har jag Art'otel i Köln bokat men av bolaget prepaid för en mässa så lär inte få varken stays eller poäng tyvärr :(

Kan dock bli intressant i Helgen och se hur de två olika kedjorna levererar i London!
CCC och HHD (för jämförelsens skull)

Radisson Blu Royal Park Solna, bokade standardrum fick "terrassrum". Frågade redan innan per mail om det fanns möjlighet att få en flaska mousserande på rummet vid ankomst då frugan hade födelsedag (räknade självklart med att betala för detta). På rummet stod mycket riktigt en flaska med 2 glas samt ett gratualtionskort och som grädde på moset så bjöd de på detta. Fantastisk gest måste jag säga.

Tycker detta hotell är mycket prisvärt. Bokade under 30% kampanjen för 700 kr och förutom skumpan, riktigt bra frukost och uppgradering så har man även fri entré till Haga Badet Spa.

Radisson Blu Royal Park Solna, bokade standardrum fick "terrassrum". Frågade redan innan per mail om det fanns möjlighet att få en flaska mousserande på rummet vid ankomst då frugan hade födelsedag (räknade självklart med att betala för detta). På rummet stod mycket riktigt en flaska med 2 glas samt ett gratualtionskort och som grädde på moset så bjöd de på detta. Fantastisk gest måste jag säga.

Tycker detta hotell är mycket prisvärt. Bokade under 30% kampanjen för 700 kr och förutom skumpan, riktigt bra frukost och uppgradering så har man även fri entré till Haga Badet Spa.
Låter ju inte dummt,
Ett av de få Radisson Blu jag inte har provat i Stockholm, lägger till den på "bucket list"

Njaaaa... Som CCC sist blev jag placerad i ett konferensrum på en utdragbar säng :(:(:(
Har inte blivit uppgraderad på 4 vistelser som CCC och tyvärr ej fått någon av den service du beskriver.
Gymmet och den delen är kanon samt läget vid parken, men inte alls nöjd med övrigt.

Låter ju inte dummt,
Ett av de få Radisson Blu jag inte har provat i Stockholm, lägger till den på "bucket list"

Toppen