Du ska vara hjärtligt välkommen till Köpenhamn. Foldager stängde Alberto K i april förra året.Årets två första är Radisson Scandinavia i Köpenhamn från standard till junior svit och Radisson royal i Köpenhamn från compact till superior.
Men :'( Albertos har stängt :'( frukost blir i vanliga matsalen...
Tackar!Du ska vara hjärtligt välkommen till Köpenhamn. Foldager stängde Alberto K i april förra året.
Lägger dom fortfarande besättningarna från flygbolag på Scandinavia?Tackar!
Ja jag var förvånad skälv när de påpekade att jag senast varit på royal i april. Har en kund som ligger inom gångavstånd från Scandinavia så jag har prioriterat det när jag varit här på sistone verkar det som..
Ja, många åtminstone. Ofta personal från thai som checkar in på morgonen tex.Lägger dom fortfarande besättningarna från flygbolag på Scandinavia?
Nu är detta ett avslutat kapitel, jag fick full återbetalning både för rum, mat, öl och nyårsfesten. Dvs hela notan. Drygt 11 000:-Jag har begärt pengarna tillbaka för min vistelse, hade bokat Junior svit. Efter mail med klagomål så får jag detta som svar av GM ang rummet.
I concur with you and sent a few weeks ago, a missive to Carlson Rezidor explaining the need to rename or review some of the resort’s room categories, the Junior Suite should be renamed a Deluxe Pool Access.
Väntar just nu på hans svar, både jag och @jerixon hade en ganska dålig vistelse. Så fort min fight med GM är över så kan jag delge vad jag tyckte.
Men det går ut på att mitt rum inte motsvarade förväntningarna och fick ingen uppgradering som CCC, inte heller är servicen bra. Glöm att prata engelska med personalen, de kan yes, no, thank you på sin höjd.