Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Bodde två stays med några dagar emellan på Radisson Blu Marina i Delhi, båda gångerna bokade jag billigaste rummet, fick uppgradering två snäpp upp till business-rum och ena gången bjöd de mig och min sambo på frukosten. Är CCG.

Årets två första är Radisson Scandinavia i Köpenhamn från standard till junior svit och Radisson royal i Köpenhamn från compact till superior.

Men :'( Albertos har stängt :'( frukost blir i vanliga matsalen...

Årets två första är Radisson Scandinavia i Köpenhamn från standard till junior svit och Radisson royal i Köpenhamn från compact till superior.

Men :'( Albertos har stängt :'( frukost blir i vanliga matsalen...
Du ska vara hjärtligt välkommen till Köpenhamn. Foldager stängde Alberto K i april förra året.

Du ska vara hjärtligt välkommen till Köpenhamn. Foldager stängde Alberto K i april förra året.
Tackar!

Ja jag var förvånad skälv när de påpekade att jag senast varit på royal i april. Har en kund som ligger inom gångavstånd från Scandinavia så jag har prioriterat det när jag varit här på sistone verkar det som..

Tackar!

Ja jag var förvånad skälv när de påpekade att jag senast varit på royal i april. Har en kund som ligger inom gångavstånd från Scandinavia så jag har prioriterat det när jag varit här på sistone verkar det som..
Lägger dom fortfarande besättningarna från flygbolag på Scandinavia?

Jag har begärt pengarna tillbaka för min vistelse, hade bokat Junior svit. Efter mail med klagomål så får jag detta som svar av GM ang rummet.
I concur with you and sent a few weeks ago, a missive to Carlson Rezidor explaining the need to rename or review some of the resort’s room categories, the Junior Suite should be renamed a Deluxe Pool Access.
Väntar just nu på hans svar, både jag och @jerixon hade en ganska dålig vistelse. Så fort min fight med GM är över så kan jag delge vad jag tyckte.
Men det går ut på att mitt rum inte motsvarade förväntningarna och fick ingen uppgradering som CCC, inte heller är servicen bra. Glöm att prata engelska med personalen, de kan yes, no, thank you på sin höjd.
Nu är detta ett avslutat kapitel, jag fick full återbetalning både för rum, mat, öl och nyårsfesten. Dvs hela notan. Drygt 11 000:-
Jag skickade ett seriöst mail med mina klagomål, och de bemötte GM ärligt. Han beklagade enligt standard fraser men erbjöd ingen ersättning.
Så jag skickade ett nytt mail där jag som CCC ville använda 100% satisfaction gurantee.
Han var seg på att svara så jag fick koppla in Club carlson, 3 timmar efter mitt mail dit så fick jag svar om 100% återbetalning.
Nu är pengarna åter på Amex-kontot, schysst löst i och med att de även bjöd på retaurang notorna.
Bra agerat av GM och jag hoppas på att åka tillbaka och se om det blivit bättre.

Bokade standardrum på Country Inn, Candolim, Goa och fick deluxe rum (2 snäpp uppgradering med superior rum däremellan). Fick dock ingen välkomstgåva som CCG medlem.

Toppen