Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Park Inn by Radisson, Oslo, Norge
Bokade: Standardrum
Erhöll: Superior Room, extrasäng, välkomstmeddelande, påse pepparkakor och fri frukost.
Status: CCG

Ett stay-run för att säkra Conciergestatus 2018. Det går finfint att ha uppesittarkväll på ett Park Inn. Att rummets TV har AirPlay underlättar.
Se till att ligga på redan i veckan för att den ska registreras på i år. Om den landar nästa år kan det krävas väldigt mycket jobb för att få över den på I år för att uppfylla status. Fick ett sådant problem för ett par år sedan och det tog veckor och många mail innan statusen blev justerad..

Se till att ligga på redan i veckan för att den ska registreras på i år. Om den landar nästa år kan det krävas väldigt mycket jobb för att få över den på I år för att uppfylla status. Fick ett sådant problem för ett par år sedan och det tog veckor och många mail innan statusen blev justerad..

Räknar med det. Kommer be receptionen skynda på med registreringen. Och jag kommer bevaka poängsaldot väldigt noga. :)

Radisson Blu Hua Hin
Bokat billigast rum en vecka med poäng.
Fick uppgradering till Deluxe rum, dock utan pool access.
Nöjd trots det då jag har ett rum på 3e våningen nära poolen och en stor terrass med dagbäddar på :)
Rummen var ju inte direkt billiga när man bokade med snittpris över 2500kr natten för de billigaste rummen.
Fri frukost för 2 fick jag också, dock ingen välkommstgåva ännu, men den kanske kommer då vi checka in lite tidigt!

Ska nog överleva en vecka här även om vädret idag sviker...
Det här avslutar även mitt Club Carlson år där jag har 43 stays och alla har inneburit uppgradering utom 1 som var nedgradering ;)

CCC

Snyggt av dem. Det är så hotellen borde hantera uppgraderingar av stammisar, då känner man sig ju välkommen på riktigt. :)
Kan väl passa på att säga att jag brukar bli uppgraderad till en sån svit alltid när jag bor där. Dock när vi bodde där med rob74 så fick vi bara jr sviter för de är brevid varandra på samma vånig. Det bara finns en stor svit per våning nämligen.

Park Inn by Radisson, Gardermoen, Norge
En natt
Erhöll: Standarrum, fruktfat

Notering: Stay #30 i år. Första gången någonsin jag inte fått uppgradering och frukost på Park Inn Gardermoen.

- - - -

Radisson Martinique, New York, USA
Fem nätter
Erhöll: Martinique Club Level Room, fri frukost och loungetillgång
Status: CCG vid ankomst - blev CCC dagen efter.

Notering: Priset för frukost är USD30/person plus skatt. Skönt att slippa.

Park Inn by Radisson, Gardermoen, Norge
En natt
Erhöll: Standarrum, fruktfat

Notering: Stay #30 i år. Första gången någonsin jag inte fått uppgradering och frukost på Park Inn Gardermoen.

- - - -

Radisson Martinique, New York, USA
Fem nätter
Erhöll: Martinique Club Level Room, fri frukost och loungetillgång
Status: CCG vid ankomst - blev CCC dagen efter.

Notering: Priset för frukost är USD30/person plus skatt. Skönt att slippa.
Ordnade de alltså med fri frukost även fast du inte var ccc vid incheckning?

Japp. Och jag hade fått det som bara Guld också.
Vi bodde på Radisson Martinique i våras och även jag kan bekräfta att de erbjöd frukost i form kuponger under vår vistelse. Var då och är fortfarande CCG.
Trevligt. När jag tillfälligt var nere och vände på guld förra året så fick man det inte, men det är ju trevligt med förmåner som förbättras. (I år tillbaka som ccc fick jag det förstås)

Toppen