Sebastian Lauterbach
Medlem
Att boka familjerum är kanske det absolut säkraste sättet att INTE bli uppgraderad.![]()
Bra att veta! Bor man tre så finns det ju oftast inte mycket att välja på tyvärr.
Att boka familjerum är kanske det absolut säkraste sättet att INTE bli uppgraderad.![]()
Radisson Blu Malmö fre-sön. Bokat familjerum och fick det, dvs ingen uppgradering. Tre flaskor vatten och en välkomstlapp.
Inget man skriver hem om. Gold Elite och bokat via appen, lite besviken, men man ska ha låga förväntningar antagligen.
CCC och 100% uppmärksamhet, de har inte missat en gång., Så troligen beror det på CCG och att det inte ger något.Radisson Blu Malmö fre-sön. Bokat familjerum och fick det, dvs ingen uppgradering. Tre flaskor vatten och en välkomstlapp.
Inget man skriver hem om. Gold Elite och bokat via appen, lite besviken, men man ska ha låga förväntningar antagligen.
Har alltid fått uppgraderingar där oavsett om jag haft CCG/CCC status.CCC och 100% uppmärksamhet, de har inte missat en gång., Så troligen beror det på CCG och att det inte ger något.
De ggr mitt kort inte varit inlagt på grund av resebyråhelvete så har de knappat och uppgraderat mig, sen så knackar det på dörren och de levererar pilsner, kvällens husman och en chipspåse (läs must och tre chokladbitar)
Min tanke också. Alternativet när man behöver ex 4 bäddar i en rum är ju en svit där de ställer in ett knippe extrasängar, vilket nog inte lär hända. Däremot alltid trevligt med ett par flaskor vatten och kanske lite frukt när man bokat familjerum och reser med barnen.
På Radison st julians, Malta bygger de om de stora sviterna till familjerum genom att ta bort soffan, bordet och fåtöljen i ena rummet och sätter dit en eller två sängar istället. Så det är ju svårt att bli uppgraderad om man redan har den största sviten...
Låter som ett handhavandefel som kan bli dyrt...Ska checka in på Radisson Puerto de Mogan, Gran Canaria imorgon. Har bokat tre dubbelrum superior, med 2 vuxna + 2 barn per rum. När jag nu kollade i appen, så har jag sex bokningar registrerade för denna vistelse. Antagligen nåt manuellt handhavandefel, men hoppas i alla fall på att vi får 6 rum med "connecting doors". Är CCG.