Matchar bra mina erfarenheter där. Blir i princip aldrig någon uppgradering om man är Gold, det krävs Concierge. Däremot brukar man oftast få hög våning (åtminstone om man vill).Radisson Blu Royal Hotel Köpenhamn. CCG. Ingen room upgrade och ingen välkomstgåva! Fick dock ett rum på sjuttonde våningen med vidsträckt utsikt ända till Sverige.
Jag har bara bott där 5 gånger men blivit uppgraderad 3 gånger som CCG.Matchar bra mina erfarenheter där. Blir i princip aldrig någon uppgradering om man är Gold, det krävs Concierge. Däremot brukar man oftast få hög våning (åtminstone om man vill).
Vad är tricket? Det är ju nästan lika bra statistik som jag hade som CCC!Jag har bara bott där 5 gånger men blivit uppgraderad 3 gånger som CCG.
Inget trick egentligen men varje gång jag checkar in så frågar jag om de kan verifiera att mitt CC-nummer ligger inne i bokningen. Svarar de ja så frågar jag bara rakt ut om det finns uppgraderingsmöjlighet. Svarar de nej så lägger de in numret manuellt och då verkar det bli någon slags dåligt-samvete-uppgradering.Vad är tricket? Det är ju nästan lika bra statistik som jag hade som CCC!