Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Skulle säga att set är bättre än de flesta Radisson i USA, men når inte upp till "blu standard".

Instämmer, det är ett okej hotel även fast det har några år på nacken, finns en enklare lounge högst upp gratis dricka(läs läsk) för medlemar. Det jag framför allt gillade med det är att det ligger väldigt centralt.

Radisson Blu Scandinavia, Göteborg. Från standard till business med välkomstgåva, är CCG

Last edited:
Radisson Blu Royal Hotel i Bryssel - bokat på CCG 2-4-1 rate. Uppgraderad till Business Class-rum.

Radisson RED i Bryssel - bokat billigaste möjligaste pre-paid rate. Uppgraderad till Corner Studio.

Välkomstgåva på båda hotellen också!

Väldigt nöjd med mina två första vistelser som CCG! :)

Radisson Plaza Oslo, bokade på kampanj ett standard rum för 906 NOK, uppgraderad till Businessrum på 29 våningen, frukost för två ingår.
Är CCG.
Suverän hen som checkade in oss. Vågar inte skriva något annat än hen, men jag tror ni förstår vad jag menar.

Park Inn by Radisson Kaunas - uppgradering från Single Guest Room till Standard Class Room. Dock blev den 140 cm breda sängen bytt mot dubbla 90 cm breda :)

Ska bo på Radisson Blu i Cebu snart och har bokat businessrum. Är idag CCS men har tänkt försöka se till att bli EBG innan avresa vilket bör kunna matchas mot CCG.

Erbjuds uppgradering till premiumrummen/svit?

Finns det någon chans att bli uppgraderad som CCS eller är det i praktiken bara CCG som får upgrades - dvs är det värt att försöka stressa fram en statusmatch till CCG, tror ni?

Toppen