Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

jerixon

Medlem
Park Inn Malmö.
Från billigaste rum till ett större högt upp tydligen.
Liten gåva med Kullamust och choklad som vanligt på rummet :)
 
Jag var också på Park Inn i Malmö i helgen. Ingen gåva på rummet men däremot rum på våning 7. Har inte fått någon gåva på ett tag där nu men brukar oftast få ett business-rum eller vad de nu kallar det med lite tjusigare tvål och morgonrock. Dock inte denna gång. Kanske var för att vi checkade in lite tidigt (vid 13-tiden). (CCC)
 

mha321

Medlem
Förra veckan var det två nätter på riverside i Göteborg. Blev vid incheckningen informerad att jag fått en "härlig uppgradering". Tror dock det bara innebar hög våning, för det var som de flesta andra rum jag fått där förutom att det var hörnrum så det var fönster åt två håll (varav det stora mot byggarbetsplatsen). Jag klagar inte, men att kalla det en härlig uppgradering var en rejäl överdrift. Scandinavia är fortsatt otroligt mycket bättre på uppgraderingar i Göteborg.


Fick sedan motsvarande uppgradering på metropol i Helsingborg (hög våning och ett minimalt snäpp upp på kategori). Första gången på det hotellet. Trevligt och fräscht, blir nog det framöver i den staden.
 

jerixon

Medlem
Radisson Blu Silkerborg.
Billigast till businessclass rum.
Riktigt nice rum med soffa, två stolar och skön inredning. Trevlig stad också :)
 

johan_fbg

Medlem
Arlanda SkyCity, CCG. Första gången jag bodde där men de hälsade mig välkommen tillbaka. Blev uppgraderad till ett businessrum, utsikt mot ankomstparkeringen. Lite godis som gåva tillsammans med en välkomsthälsning.
 
Sedär, ordningen återställd (Radsson Malmö)
1e4c3c9b1948dbe1537e7189579e0445.jpg
 
Last edited:
Toppen