Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Radisson Blu Strand Hotel Stockholm. Nymatchat CCG. Vid incheck (torsdag) nämnde receptionisten att jag tyvärr inte kunde inte bli uppgraderad då hotellet var fullt, sa att jag gärna fick fråga igen på fredag. Kändes lite som en bra ursäkt.

Men fräck som jag är frågade jag när jag kom tillbaka efter lunchen (fredag) och nu uppgraderad till Business Class-rum hela helgen. Fantastiskt skönt då en eftermiddagens möte blev inställda och jag måste jobba från rummet.

Någon som vet om frukosten (som ingår vid betalt rate) ingår även vid uppgradering? Eller ska man äta först, hoppas och sedan betala? :cool:

Du lär nog få svaret om du går ner och äter frukost. Står det någon vi disken där för frukost så fick andra personer som var där iaf skriva på en lapp om frukost. Jag har CCC och för mig ingår det ju redan så tyvärr kan jag inte svara på det men det brukar ju vara så på t.ex. Royal viking.

Det nya Radisson Blu Aleksanteri, Helsingfors, ingen uppgradering, ingenting. De hade bara dålig koll på Carlson programmet, pratade vänligt en stund med managern vid checkout och han medgav, kompade frukosten samt minibaren och lovade jag skulle få deras "special" business rum nästa gång. De har inga sviter, men 3 bus class rum är "speciela och stora"

Radisson BLU Hc Andersen Hotel i Odense.
Bokade billigaste rum och blev uppgraderad till Businessclass rum.
Käket var helt OK i restaurangen och internet funkar bra. Gymmet ska testas senare :)

Radisson Blu Metropol Helsingborg.
Billigaste rum till Businessclass rum.
Små mysiga rum med nice inredning och mkt trevligt hotell :)

Från Billigaste till Buiness högst upp på Radisson Scandinavia i Göteborg.
Ingen gåva på rummet, men det kvittar då jag gillar dessa rum med utsikt mot torget och de lilla lustiga balkongen som man får klättra ut genom fönstret för att nå.

Radisson Arlandia.
Billigaste rum till businessclass.
Lite choklad som gåva på rummet :)
100% uppgraderingar på Radisson iår fortsätter...

Toppen