Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Park Inn på OSL, bokat på poäng och kontant för 10k och 995:- NOK , fick UG till BC rum, sedan så sa hon i repan något intressant när jag frågade om frukost ingår, självklart när du bor i BC rum och är CCG. Bara tack och ta emot. Försökte köpa en räksmörgås på flera ställen på hotellet men det finns ingen stans, trodde att detta var räksmörgåsens land.

Park Inn på OSL, bokat på poäng och kontant för 10k och 995:- NOK , fick UG till BC rum, sedan så sa hon i repan något intressant när jag frågade om frukost ingår, självklart när du bor i BC rum och är CCG. Bara tack och ta emot. Försökte köpa en räksmörgås på flera ställen på hotellet men det finns ingen stans, trodde att detta var räksmörgåsens land.
Vi blev också erbjudna gratis frukost på detta hotell när vi bodde där förra veckan. CCG och samma bokning som dig (poäng + 995kr).

RADISSON BLU ROYAL GARDEN HOTEL, TRONDHEIM.

Bokat: Standardrum (4-4-2)
Erhöll: Juniorsvit

Trots att de missat välkomstgåva är jag mer än nöjd med hotellet.

Hej!
Jag är ny här på forumet och jag har läst igenom hela denna tråden, men fått lite blandad uppfattning om vad som gäller angående uppgradering på Waterfront om man är CCG. Min generella uppfattning är att tidigare blev man aldrig uppgraderad som CCG, men på senare tid verkar vissa medlemmar här ändå fått någon typ av uppgradering.
Har precis blivit CCG efter lite nätter och ska bo 4 nätter på Waterfront i april, hur ser mina chanser ut till ev uppgradering?

Blev för några veckor sedan uppgraderad på gamla goda Radisson Beke i Budapest. Från superior rum till apartment suite, mycket uppskattat!
(CCG)

Radisson Scandinavia i Göteborg levererade som vanligt förra veckan. Bokat hyfsat billigt standard, uppgraderad till Redarsviten. Inte varje gång man har bastu på rummet (det är ju trots allt inte Finland...)

Har snubblade nära 100% uppgraderingar där sedan jag blev gold. Och tror faktiskt det är 100% med minst junior-svit sedan jag blev concierge.

Radisson Blu Strand Hotel Stockholm. Nymatchat CCG. Vid incheck (torsdag) nämnde receptionisten att jag tyvärr inte kunde inte bli uppgraderad då hotellet var fullt, sa att jag gärna fick fråga igen på fredag. Kändes lite som en bra ursäkt.

Men fräck som jag är frågade jag när jag kom tillbaka efter lunchen (fredag) och nu uppgraderad till Business Class-rum hela helgen. Fantastiskt skönt då en eftermiddagens möte blev inställda och jag måste jobba från rummet.

Någon som vet om frukosten (som ingår vid betalt rate) ingår även vid uppgradering? Eller ska man äta först, hoppas och sedan betala? :cool:

Last edited:
Toppen